Zona de ardere a grăsimilor mhr, Starea în „zona de ardere a grăsimilor” nu vă va ajuta să slăbiți


Adevărul despre zona de ardere a grăsimilor Exersezi pentru că vrei să slăbești? Dar ce este zona de ardere a grăsimilor și chiar funcționează?

Alte instrumente pe care le puteți găsi utile

Cât de greu ar trebui să lucrezi cu adevărat în timpul unui antrenament? Care este zona de ardere a grasimilor? Când vine vorba de exerciții fizice, în special zona de ardere a grăsimilor mhr antrenament cardio, există diferite zone ale ritmului cardiac care echivalează cu zona de ardere a grăsimilor mhr diferite de intensitate.

zona de ardere a grăsimilor mhr pierde greutatea cu soia

Aceste niveluri diferite de intensitate determină de fapt ce sisteme energetice utilizează corpul dumneavoastră în timpul unui antrenament și că acesta afectează adesea câte calorii ardeți. Din aceste cifre puteți vedea că zona de ardere a grăsimilor are cea mai mică intensitate. De ce se numește zona de ardere a grăsimilor?

Avertizare Zona de ardere a grăsimilor este definită ca procesul prin care corpul tău transformă grăsimea în energie. Dacă obiectivul dvs.

Deoarece corpul se bazează pe mai multe grăsimi pentru combustibil atunci când lucrează la o intensitate mai mică. Unii oameni au tradus acest lucru în sensul că de fapt ardem mai multe grăsimi atunci când lucrăm la o intensitate mai mică, dar aceasta este un pic o concepție greșită. Deși antrenamentele de intensitate mai mică sunt minunate pentru începători și sunt minunate pentru rezistența la construire, trebuie să lucrați mai mult pentru unele dintre aceste antrenamente dacă doriți cu adevărat să slăbiți.

Exercitii pentru coapsele interioare - VIDEO 5 minute

Adevărul despre zona de ardere a grăsimilor Ideea este că organismul arde un procent mai mare de calorii din grăsimi în zona de ardere a grăsimilor sau la intensități mai mici. Acesta este numărul de calorii pe care le ardeți, ceea ce duce la cea mai mare pierdere în greutate și pur și simplu nu veți arde atât de mult atunci când lucrați cu intensitate redusă tot timpul.

Graficul de mai jos descrie caloriile de grăsime de de kilograme ale unei femei în timpul unui antrenament cardio. Aceasta nu înseamnă că exercițiile de intensitate redusă nu își au locul.

Când vine vorba de activitate fizică, există diferite zone ale ritmului cardiac, care echivalează cu niveluri diferite de intensitate.

De fapt, antrenamentul de anduranță ar trebui să fie o parte majoră a unui program complet de fitness, alături de antrenamente mai scurte, de intensitate mai mare sau de antrenamente la intervale, care sunt o modalitate excelentă de a arde calorii și de a-ți construi rezistența.

Pentru a afla propria zonă a ritmului cardiac vizat, puteți utiliza acești pași detaliați pentru a vă determina propriile niveluri de intensitate. Structurarea antrenamentelor cardio Deci, dacă vrei să slăbești, ce ar trebui să arate ca un program cardio?

  1. Adevărul despre zona de ardere a grăsimilor pentru pierderea în greutate
  2. Calculatorul zonei de ardere a grăsimilor
  3. Adevarul despre zona de ardere a grasimilor by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Te exerciti pentru ca vrei sa slabesti?
  4. Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor - eduCum

Un program general ar include antrenamente de intensitate variabilă în zona ritmului cardiac țintă. Dacă faceți 5 antrenamente cardio pe săptămână, puteți avea un antrenament de intensitate mare, unul de intensitate mai mică și apoi două undeva la mijloc. Eșantion de program de antrenament cardiac pentru începători Să presupunem că sunteți un începător și că încercați să vă dați seama cum să creați un program cardio care vă permite să construiți o rezistență lentă în timp ce scoateți puțin din zona de confort, ceea ce vă va ajuta să ardeți mai multe calorii.

zona de ardere a grăsimilor mhr zyban sr pierdere în greutate

De unde începi? Începeți prin a vă concentra pe un antrenament mai moderat între antrenamente - exersați să ieșiți din zona dvs. Mai jos este un exemplu de program cu aproximativ 3 zile de cardio și 2 zile de mers pe jos. O altă opțiune excelentă este să obțineți un pedometru sau un instrument de urmărire pentru a vă urmări zilnic pașii.

zona de ardere a grăsimilor mhr fable pierde în greutate rapid