Sprint pentru a arde rapid grăsimi


10 exercitii care ard mai multa grasime ca alergatul

Totusi, alergatul are un mare dezavantaj, acela ca pune mare presiune pe picioare, coapse si genunchi. Mai mult, alergatul arde doar 10 calorii pe minut, dar sunt exercitii care ard mai multe. Astazi vorbim despre 10 exercitii mai eficiente decat alergatul, care sa te ajute sa arzi grasimile si sa te mentina in forma. Se executa o flotare, iar din flotare se ridica genunchii la piept, apoi se executa o genoflexiune cu saritura.

sprint pentru a arde rapid grăsimi

Se repeta 10 burpees pe minut, care ajuta la arderea a 14 calorii. Un exercitiu ce ajuta la arderea grasimilor rapid si imbunatateste metabolismul. Este un exercitiu destul de greu, caci rotile groase nu sunt asa de usor de controlat.

Se ard in jur de de calorii pe ora, 25 de calorii pe minut. Se evita tensiunea pusa pe genunchi, dar efortul va fi dublu.

sprint pentru a arde rapid grăsimi

Mersul pe bicicleta este un exercitiu foarte bun oricum, acceseaza acest site pentru a achizitiona rapid o bicicleta. Un exercitiu cardio extrem de solicitant, care ajuta la arderea grasimilor din jurul feselor si cvadricepsului. Poate arde pana la 20 de calorii pe minut.

sprint pentru a arde rapid grăsimi

Aceste exercitii sunt numeroase si pot fi extrem de intense. Nu este nevoie sa fie executate toate sau sprint pentru a arde rapid grăsimi mai multe, ci este suficient daca alegi 3 exercitii cross-fit si le faci in mod regulat.

Antrenament de ardere a grăsimii pe banda de alergare

Un exercitiu complet, ce face apel la alte grupe de muschi decat alergarea si care este la nivel mediu ca greutate. Studiile arata ca acest tip de exercitiu este cel mai bun pentru consumul total de oxigen, comparativ cu sprint pentru a arde rapid grăsimi tipuri de exercitii fizice.

Sprinturile pe biciclete exercitii sunt excelente atat pentru incepatori, cat si pentru cei care exerseaza in mod regulat.

sprint pentru a arde rapid grăsimi

Se pedaleaza cat mai rapid timp de un minut, apoi alte minute se pedaleaza normal. Asadar, pentru rezultate bune, se alterneaza intre sprint si pedalat normal.

  • Determinarea precisă a zonelor pulsului, în funcție de categoria de vârstă și abilitățile fizice, ajută la obținerea unor rezultate mai bune odată cu pierderea în greutate.
  • Care sunt beneficiile Sprintingului? - Sănătate -
  • Iată câteva trucuri pentru a arde grăsimile mai repede.
  • 10 exercitii care ard mai multa grasime ca alergatul
  • Tabata - antrenamentul de 4 minute, cu care arzi grasimile intr-un mod accelerat

Sarituri si ghemuiri. Acest exercitiu este foarte intens si foarte eficient in acelasi timp.

sprint pentru a arde rapid grăsimi

In 20 de secunde de exersare intensa se pot arde pana la 14 calorii. Vaslitul pe uscat. Un exercitiu total pentru corp, care poate arde de calorii in 30 de minute.

sprint pentru a arde rapid grăsimi

Un exercitiu extrem de eficient si placut, care arde mai multe calorii decat alergatul, chiar daca te deplasezi la aceasi viteza in timp ce schiezi. Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un Like, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook.