Pierderea în greutate provocați imprimabilă


Este yoga sau mersul pe jos mai bine pentru pierderea în greutate Yoga Rove

Yoga sau mersul pe jos sunt mai bune pentru slăbit? Această postare poate conține linkuri afiliate. Vă rugăm să citiți informațiile noastre pentru mai multe informații.

În propria mea călătorie de slăbit, am constatat că nu este nimic mai plăcut decât să-mi încep ziua cu o practică de curățare yoga sau o plimbare lungă sub soare. Yoga este o formă fantastică de exercițiu cu impact redus care duce la atenție, reduce leziunile și vă lasă cu un sentiment de pace și odihnă.

pierderea în greutate provocați imprimabilă

Mersul pe jos vă permite să fiți activ afară în timp ce explorați zone noi. Dar m-am întrebat întotdeauna, este yoga sau mersul pe jos mai bine pentru a pierde în greutate?

Yoga sau mersul pe jos sunt mai bune pentru slăbit?

Este yoga sau mersul pe jos mai bine pentru pierderea în greutate? În general, yoga este mai bună pentru pierderea în greutate datorită capacității de a-și crește intensitatea și de a construi mușchiul slab, ceea ce duce la mai multe calorii arse și la mai multe pierderi în greutate.

Combinarea yoga și mersul pe jos pentru pierderea în greutate va duce la cele mai bune rezultate. Pierderea în greutate provocați imprimabilă pierderea în greutate provocați imprimabilă studiu al Universității de Stat din Colorado, în timp ce se practica la aceeași intensitate, yoga și mersul pe jos arde cam aceeași cantitate de calorii.

Deși atunci când practici un tip de yoga mai intens, arzi mult mai multe calorii, precum și crești masa musculară. Construirea mușchiului slab este cel mai bun mod de a vă crește metabolismul și de a promova pierderea de grăsime. Atât yoga, cât și mersul pe jos sau modalități excelente de a pierde în greutate, dar dacă trebuie să alegeți una, alegeți yoga.

Deși yoga poate fi mai eficient în a vă ajuta să pierdeți în greutate, nu puteți face doar orice tip de yoga și vă puteți aștepta să vedeți rezultate.

În acest articol vom explica cum să vă adaptați practica de yoga pentru a vă crește metabolismul și pentru a vă îndeplini obiectivele de slăbire.

Ciprofloxacină în timpul sarcinii în primul trimestru

Ce cauzează pierderea în greutate? Mai multe calorii decât calorii în. Formula de bază pentru a slăbi este să arde mai multe calorii decât mănânci.

pierderea în greutate provocați imprimabilă

Construind mușchi mai puternici, care au nevoie de mai multe calorii pentru a funcționa, corpul tău arde mai multe calorii. Este important să rețineți că caloriile sunt energia care alimentează mușchii, pierderea în greutate provocați imprimabilă încât, cu cât vă folosiți mai mult mușchii, cu atât mai multe calorii arde corpul dumneavoastră, ducând la pierderea în greutate.

Yoga este mult mai eficientă în a vă ajuta să vă construiți mușchii decât mersul este datorat mișcărilor sale dinamice și a poziționării. Stai liber de stres. Hormonul de stres Cortisol este infam pentru crearea unui strat de grăsime în jurul secțiunii medii. Acest lucru se datorează faptului că, atunci când nivelul de cortizol este ridicat, crește și nivelul zahărului din sânge. Acest lucru duce în cele din urmă la ceva numit gluconeogensis, care este un termen elegant pentru atunci când corpul tău descompune carbohidrații în combustibil, precum și mobilizează depozitarea grăsimilor în zona abdominală.

Distracție, corect?

pierderea în greutate provocați imprimabilă

Deși s-a dovedit că exercițiile fizice în general, inclusiv mersul pe jos, reduc nivelurile de cortizol, yoga s-a dovedit a reduce semnificativ reduce nivelul de cortizol când se practică regulat. A avea o mentalitate sănătoasă. Mulți oameni subestimează rolul mentalității în pierderea în greutate, dar este unul dintre cei mai importanți factori pentru a obține succesul.

Acest lucru se referă la alegerea legumelor în locul cartofilor prăjiți sau a decide să faci mișcare atunci când te trezești în loc să te uiți la televizor.

Recomandări computerizate

Atât yoga, cât și mersul pe jos și practic orice exercițiu vă poate ajuta să intrați în această mentalitate pentru a vă oferi motivație și a crea impulsul de a vă atinge obiectivele. Mergând să dorm la timp. Somnul afectează cantitatea de greutate pe care o pierzi în mai multe moduri. Dacă nu dormiți suficient și sunteți întotdeauna obosiți, nivelul cortizolului va tinde să fie mai ridicat și veți pofti alimente pline cu grăsimi și zahăr.

Acest lucru se datorează creșterii a doi hormoni numiți leptină și grelină. Exercitarea este o modalitate excelentă de a vă regla ciclul pierderea în greutate provocați imprimabilă somn, în special yoga. Dacă aveți nevoie de ajutor pentru a vă liniști noaptea și a vă liniști mintea neobosită, încercați să faceți repede Rutină de yoga de 5 minute pentru a vă ajuta să adormiți.

Yoga sau mersul pe jos arde mai multe calorii? Un studiu de la Universitatea de Stat din Colorado a constatat că yoga și mersul pe jos au efecte similare asupra pierderii în greutate, deoarece ard aproape aceeași cantitate de calorii atunci când sunt practicate la aceeași intensitate. Într-o clasă de yoga pierdere de grăsime seria tv 90 de minute, femeile au ars de calorii, iar bărbații au arsceea ce înseamnă cam același lucru pe care l-ar arde cu o plimbare rapidă de 90 de minute.

Ciprofloxacină în timpul sarcinii în primul trimestru - Naştere June

A Studiu din a constatat că o clasă de yoga pentru începători arde aproximativ 2,3 până la 3,2 calorii pe minut - din nou, cam la fel ca o plimbare prin cartier. Acestea fiind spuse, modul în care vă exersați are un impact semnificativ asupra pierderii în greutate, astfel încât o clasă intensă de yoga va arde mai multe calorii decât o plimbare pe îndelete și invers. Pe măsură ce vă provocați și ritmul cardiac crește, ardeți mai multe calorii și pierdeți mai mult în greutate.

Cum să practici yoga pentru a pierde în greutate Yoga este pierderea în greutate provocați imprimabilă combinație de întindere și întărire a mușchilor și poate fi practicat în orice fel de moduri, cu diferite beneficii care contribuie la pierderea în greutate.