Pierderea în greutate lipsă de somn, Somnul și greutatea noastră se plimbă de mână - iată de ce!


Somnul și pierderea în greutate: hormoni în centrul atenției

Scrie un comentariu Când încerci să slăbești, există anumite lucruri pe care știi că ar trebui să le faci. Mergi regulat la sala de sport și încerci să te miști cât mai mult pe parcursul zilei. Ceea ce este posibil să nu-ți dai seama, însă, este că a dormi suficient este o parte foarte importantă a pierderii în greutate.

pierderea în greutate lipsă de somn

Cantitatea de somn pe care o primești afectează în mod direct alimentația ta. Persoanele lipsite de somn tind să cântărească mai mult și au mai multe probleme în a pierde în greutate decât cei care se odihnesc adecvat, chiar și atunci când urmează pierderea în greutate lipsă de somn dietă.

Legatura dintre somn si greutate

Când nu dormi suficient, corpul îți produce foamea provocând hormoni ca leptină și grelină. Ați putea fi mai sensibil la supraalimentare, fiind în același timp mai puțin satisfăcut după aceea. Oamenii care dorm în mod constant mai puțin de șase ore de somn prezintă niveluri de glucoză și insulină și caracteristici similare diabeticilor, chiar dacă sunt de altfel foarte sănătoși.

Celulele grase își pierd capacitatea de a folosi în mod corespunzător insulina.

Lipsa somnului și scăderea în greutate

Pe măsură ce corpul tău devine mai rezistent la insulină, acesta va produce din ce în ce mai mult pentru a funcționa.

Acest lucru duce la acumularea de grăsimi și ar putea duce la boli precum diabetul.

pierderea în greutate lipsă de somn

Să nu dormi suficient te face și mai stresat, și astfel va fi și mai dificil să îți controlezi pofta de mâncare. Un corp lipsit de somn va produce mai mult cortizol. Cortizolul declanșează centrul de recompense în creierul tău și te face să mănânci mai mult.

Hormonii care influențează apetitul

Lipsa de somn conduce la dorința de a consuma mai multe alimente zaharoase sau sărate. Somnul vă ajută să vă reîmprospătați mintea și procesele de luare a deciziilor. Epuizarea îți reduce claritatea și judecata mentală, așa că ai mai multe șanse să ajungi la acea gogoașă în birou, când în mod normal ai avea o bucată de fructe.

  • Îmi pierd greutatea în 2 săptămâni
  • Pierde greutatea curăță colonul
  • Somnul și greutatea noastră se plimbă de mână - iată de ce!
  • Pagina principala Acesta este modul în care lipsa de somn afectează greutatea Somnul prea puțin poate avea un impact negativ asupra sănătății, care nu mai este un secret.

Faptul ca nu te odihnești suficient îți poate afecta grav timpul pe care îl preteci la sala de sport. Corpul și mușchii dvs. Produceți cel mai mult hormoni de creștere în timp ce dormiți, ceea ce ajută la arderea grăsimilor și la repararea și formarea mușchilor, astfel încât să puteți crește rezistența la efort și să pierdeți în greutate.

Ca să nu mai vorbim că, dacă ești epuizat, ai șanse mult mai mari să nu mai ajungi la sală. Chiar dacă faceți acest lucru, nu veți avea energia necesară să vă antrenați.

  • Cum să pierdeți greutatea după naștere
  • Pierderea cea mai bună pierdere
  • Pierderea în greutate Cum lipsa somnului afectează greutatea
  • Cercetarile demonstreaza ca lipsa somnului este asociata cu modificari negative ale metabolismului.

Pierderea în greutate lipsă de somn somn decent te va ajuta să te menții energizat și motivat prin antrenament. Poate fi dificil să dormi suficient în fiecare seară. Între muncă, familie, responsabilități, planificare și gătit mese sănătoase și exerciții fizice constante, somnul poate fi pus pe ultimul loc.

Care sunt consecințele ?

Dar, dacă doriți cu adevărat să fiți sănătoși și să slăbiți, faceți-vă din asta o prioritate. Foarte mult timp, din pana înam dormit câte ore pe noapte.

pierderea în greutate lipsă de somn

Îmi revenisem în timp și de 2 luni am fost foarte bine, apoi câteva probleme de suflet și gânduri mă fereau de ceea ce iubesc.

Am conștientizat că nu este bine pentru buna funcționare a mea și am renunțat la acest obicei nesănătos. De astăzi. Poate nu-mi va ieși tot timpul, voi încerca să mă pun pe primul loc și să fiu o prioritate pentru mine.

Experiența nesomnului?

Lipsă rapidă somn

Acumulare de kilograme, stări de amețeală, sindrom vestibular vertiginos, creștere de grăsime viscerală în condițiile în care mănânc sănătos. Și atunci vine întrebarea de ce? Așa a venit și acest articol. Pentru că atât somnul cât și apa asigură o bună funcționare a organismului, te menține în formă, te energizează, iar completat cu o alimentație sănătoasă, face adevărate minuni.

Elementele de bază ale unui somn bun, sunt destul de simple: Opriți computerul, telefonul mobil și televizorul cu cel puțin o oră înainte de a va băga în pat. Păstrați-vă dormitorul pentru somn și sex.

pierderea în greutate lipsă de somn

Gândiți-vă la relaxare și eliberare, mai degrabă decât la muncă sau divertisment. Creați pot ajuta cadă fierbinte să piardă în greutate ritual de culcare.

Post navigation

Nu este momentul să abordăm probleme mari. În schimb, faceți o baie caldă, meditați sau citiți. Respectați-vă un program, trezindu-vă și retrăgându-vă la aceleași ore în fiecare zi, chiar și în weekend. Urmăriți ce și când mâncați. Evitați să mâncați mese grele și să beți alcool aproape de culcare, pentru ca pot provoca arsuri la stomac și va fi foarte greu sa adormiți Și îndepărtați-vă de ceai, cafea și ciocolată după 2 p. Cofeina poate rămâne în sistemul dvs. Stingeți luminile.

Întunericul vă curăță corpul pentru a elibera melatonina naturală a hormonului de somn, în timp ce lumina o suprima.