Pierderea în greutate frontală. Account Options


pierderea în greutate frontală

Ridicarea greutății pentru scăderea în greutate Atunci când scopul final este pierderea în greutate sau aproape orice obiectiv finalun program de antrenament cu greutăți este o necesitate. Să fim realiști. Sigur, vă puteți reduce caloriile în jumătate sau puteți petrece dimineața sau noaptea făcând cardio pentru a pierde câteva kilograme, dar vă pot promite că amândoi nu vor rezista sau vă vor oferi un corp sănătos și funcțional.

pierderea în greutate frontală

Când vine vorba de ridicarea greutăților pentru a pierde în greutate, este important să puneți câteva puncte cheie acolo. În primul rând, nu veți obține MARE din ridicarea greutăților.

Valentin Vasile, specialist în nutriție pentru pierderea în greutate, interviul zilei

În al doilea rând, puteți ridica mai mult decât credeți și ar trebui cu ajutorul unui observator, dacă este necesar. Și, în cele din urmă, dacă antrenamentul dvs. Aceasta se numește durere musculară cu debut tardiv sau DOMS și este un răspuns normal la antrenamentul cu greutăți.

pierderea în greutate frontală

Asigurați-vă că vă întindeți, beți multă apă și încorporați o nutriție bună pentru a vă ajuta corpul să se refacă rapid între antrenamente. Iată cinci puncte cheie pe care trebuie să le țineți cont în timp ce vă îndreptați spre obiectivele de slăbire sau de slăbire.

La urma urmei, greutatea este doar un număr și nu spune prea multe despre corpul tău.

pierderea în greutate frontală

Asigurați-vă că consultați un medic înainte de a începe un regim de antrenament cu greutăți și nu vă fie frică de eșec. Eșecul este punctul în care apare creșterea și schimbarea.

Scaun frontal și scădere în greutate

Țintește trei antrenamente pe tot corpul pe săptămână. Dacă decideți să vă împărțiți antrenamentele, încercați să faceți două antrenamente concentrate în partea superioară a corpului, două antrenamente concentrate în partea inferioară a corpului și un antrenament complet pierderea în greutate frontală săptămână.

Bacsis Creșterea și pierderea în greutate sunt două obiective diferite pierderea în greutate frontală implică căi diferite de succes. Le puteți face pe amândouă în același timp când începeți pentru prima dată, dar după ce pierdeți excesul de grăsime, nu veți mai pierde kilograme atunci când construiți mușchi. Concentrați-vă pe construirea unei rutine care include un program de antrenament de forță, exerciții cardio regulate și o dietă bună pentru a vă atinge obiectivele. Puteți alterna rutinele în cicluri, dacă doriți, voluminoase pentru o perioadă de timp și apoi pierdeți în greutate pentru o perioadă de timp, dar acesta nu este întotdeauna cel mai sănătos mod de a vă forma. Din fericire, majoritatea profesioniștilor în fitness recomandă un amestec de antrenament de forță și cardio ca cel mai bun mod de a fi sănătos.

Amintiți-vă, aceste antrenamente pot dura până la 20 până la 30 de minute - cheia este să mențineți intensitatea ridicată! Încă nu știi Bailonga Fitness? Accesați de videoclipuri chiar din cutie.

pierderea în greutate frontală

Conținut nou în fiecare săptămână. Fără permanență sau perioade minime. Tu alegi durata, intensitatea și dificultatea.

pierderea în greutate frontală