Pierderea în greutate este simplă mănâncă mai puțin, Mănâncă mai puțin, mișcă-te mai mult - este pierderea în greutate simpla Ghiduri Second Nature


Se pretinde că limitează bing-ul, asigură sățietatea și te ajută să pierderea în greutate este simplă mănâncă mai puțin.

Cum să mănânci germeni pentru pierderea în greutate - beneficii, proces, tipuri și rețete

Procesul de încolțire implică înmuierea semințelor peste noapte pentru a dezvolta o creștere albă asemănătoare cozii 1. Este germinarea plantelor tinere cu calități care promovează sănătatea. Acestea sunt încărcate cu proteine, calciu, fibre, vitamine, enzime și minerale 2. Acest articol vorbește despre motivele pentru care mugurii sunt buni pentru pierderea în greutate și despre cum să preparați o gustare delicioasă cu ei pentru a reduce bing-ul.

Continuați să derulați! Beneficiile germenilor pentru pierderea în greutate 1. Încărcat cu fibră g de germeni conțin 1,8 g de fibre 2.

Pierderea în greutate fără diete sau Cum să înveți să mănânci mai puțin - Glandele suprarenale

Fibrele asigură sațietatea senzația de plenitudine și ajută la reducerea aportului de alimente. De asemenea, vă ajută să pierdeți în greutate prin scăderea poftei de mâncare 4.

Sarac in calorii Varza este extrem de scăzută în calorii. Un studiu efectuat pe femeile premenopauzale supraponderale și obeze a concluzionat că o dietă cu conținut scăzut de calorii, cu o gustare dulce zilnică, duce la o reducere a greutății corporale, a circumferinței șoldului, a circumferinței taliei și a procentului de grăsime corporală 5.

Așadar, răsfățați-vă cu salată de varză gătită sau crudă pentru a vă frânge durerile de foame și pentru a vă umple stomacul. Varza de linte este o sursa deosebit de mare de proteine. Procesul de germinare sau germinare crește, de asemenea, profilul de aminoacizi al boabelor, ceea ce este important pentru îmbunătățirea sănătății generale 7.

Filme Habana Blues - Online Completo Assistir pt

Un alt studiu efectuat pe femei care erau supraponderale sau obeze afirmă că mugurii de arahide ajută la reducerea grăsimii abdominale circumferința taliei și a nivelului de colesterol LDL 9. Sarac in grasimi Consumul de salată de germeni la prânz este extrem de benefic în asigurarea sațietății și promovarea pierderii în greutate.

Varza de fasole are un conținut scăzut de grăsimi 2. S-a constatat că gustările cu conținut scăzut de calorii și grăsimi și bogate în fibre reduc greutatea corporală Poate îmbunătăți digestia Procesul de germinare crește de trei ori conținutul de fibre solubile din boabe, ceea ce ajută la ameliorarea constipației 11 La germinare, semințele încolțite eliberează proteaze enzime digestive ale proteinelor care ajută digestia proteinelor animale Un alt studiu realizat la Universitatea de Științe ale Vieții din Poznań a afirmat că proprietatea antioxidantă a mugurilor de broccoli îmbunătățește sănătatea gastro-intestinală Când ai un sistem digestiv puternic, este mai puțin probabil să acumulezi toxine în corpul tău, ceea ce duce în cele din urmă la pierderea în greutate.

Controlează durerile foamei Includerea mugurilor în dieta zilnică vă ajută să controlați acele dureri de foame temute și vă umple stomacul mai mult timp.

Sună incredibil de simplu și de gestionat. Din acest motiv, unii oameni consideră că este greu să greșiți și este adesea folosit pentru a critica pe oricine se luptă să atingă sau să mențină o greutate corporală sănătoasă.

Un studiu realizat în Statele Unite a constatat că alimentele bogate în substanțe nutritive, în special fibre, îți umplu stomacul pentru mai mult timp și limitează consumul inutil de alimente Prin urmare, reduce durerile de foame și previne consumul excesiv. Ecuația este destul de simplă - mai puțină mâncare excesivă este mai mică decât creșterea în greutate!

„Mănâncă mai puțin, mișcă-te mai mult” - pierderea în greutate este atât de simplă?

Acum, că știți toate modurile în care germenii ajută la scăderea în greutate, să verificăm cum să le adăugați în dieta zilnică. Pot fi consumate crude sau fierte.

Puteți adăuga germeni la salatele dvs. Varza de linte poate fi gătită cu masale și legume ca garnitură la mesele principale.

pierderea în greutate este simplă mănâncă mai puțin roop karma pierdere în greutate

Puteți, de asemenea, să gustați germeni amestecați pentru a vă umple stomacul între mese. Vedeți cum să pregătiți germeni acasă în secțiunea următoare. Cum să pregătiți mugurii acasă A face germeni acasă este destul de simplu și rentabil. Întreaga procedură durează doar minute. Să începem procesul de scurgere: Spălați-vă bine leguminoasele sau boabele și puneți-le într-un castron.

Scurgeți apa a doua zi dimineață.

Este simplu și funcționează - dar, așa cum explică Dr.

Acoperiți gura vasului cu o cârpă și fixați-o cu o bandă de cauciuc. Continuați procesul pentru încă o zi. În cele din urmă, germenii tăi sunt gata! Acum vor avea cozi de culoare albă la sfârșit.

Lumină și Întuneric (cu subtitrare)

Ești confuz cu privire la ce boabe sau leguminoase să folosești pentru germenii tăi? Consultați următoarea secțiune pentru asistență! Liste de germeni pentru pierderea în greutate Există o serie de soiuri de varză care pot fi savurate ca parte a călătoriei dvs. Să aruncăm o privire la ce fel de germeni puteți adăuga la regimul alimentar: 1.

Pierderea în greutate fără diete sau Cum să înveți să mănânci mai puțin

Varza de fasole Mung Fasolea Pierderea în greutate este simplă mănâncă mai puțin sau mugurii verzi sunt foarte populare în Asia. De asemenea, conțin fibre insolubile și compuși bioactivi care sunt esențiali pentru pierderea în greutate 16 Varza de Bruxelles Varza de Bruxelles are un conținut ridicat de substanțe nutritive care sunt bune pentru sănătatea dumneavoastră.

pierderea în greutate este simplă mănâncă mai puțin pierde în greutate salut de soare

Conținutul de fibre al acestor germeni ajută la asigurarea sațietății și la reducerea bingului 4. Varza de lucernă Nu există muguri care să poată bate valoarea nutritivă a mugurilor de lucernă în ceea ce privește pierderea în greutate.

Pierdere în greutate fără a face dieta, sau Cum să înveți să mănânci mai puțin

Aroma de nuci a acestor muguri îi face minunați pentru a mânca împreună cu semințe prăjite sau ca umplutură în pierderea în greutate este simplă mănâncă mai puțin. Varza de linte Varza de linte este o putere a macro și micronutrienților. Gatiti acesti muguri pentru a face un curry sau pregatiti o gustare delicioasa. Iată câteva rețete pe care le puteți adăuga în dieta dvs.

Analize Înainte de nașterea primului meu copil, nu fusesem niciodată supraponderal. În timpul sarcinii, am trezit doar un apetit brutal și am început repede să câștig kilograme. În mod surprinzător, după naștere, în timpul alăptării, excesul de greutate a început să dispară repede, dar s-a oprit cu o marcă cu 5 kg mai mare decât a fost înainte de sarcină. De-a lungul timpului, am câștigat încă 5 kilograme în plus.

Rețete de varză pentru pierderea în greutate 1. Salata de varza iStock Timp de pregătire: 20 min, Timp de gătit: 5 min, Timp total: 25 min, Porții: 2 Ingrediente 2 cani au încolțit fasole moong 1 ceapa medie, tocata marunt 1 roșie medie, tocată mărunt 1 chili verde, tăiat ¼ linguriță pudră de chili roșu ½ linguriță chaat masala opțional 1 linguriță suc de lămâie 1 cartof fiert, tocat opțional Sare de piatră după gust Frunze de coriandru și felii de lămâie pentru garnitură Cum să vă pregătiți Întindeți fasolea moong peste noapte.

Spălați-le corect germenii și fierbeți-i cu puțină sare. De asemenea, puteți folosi muguri crudi pentru a face această salată.

Adăugați toate legumele, pudra de chili roșu și chaat masala într-un castron.

pierderea în greutate este simplă mănâncă mai puțin pierdere în greutate om

Amestecă-le bine. Puteți adăuga mai multe legume pentru a face salata mai hrănitoare. Adăugați mugurii fierți sau crudi, sucul de lămâie și puțină sare de piatră.

Amesteca bine. Se ornează cu frunze de coriandru și felii de lămâie.

pierderea în greutate este simplă mănâncă mai puțin poți să pierzi grăsime din brațe

Se amestecă mugurii de fasole Shutterstock Timp de pregătire: 15 min, Timp de gătit: 5 min, Timp total: 20 min, Porții: 2 Ingrediente 1 cană boabe moong încolțite 1 lingură sos de soia ½ lingură de zahăr.