Pierde oblicul extern extern, Anatomia mușchilor oblici ai abdomenului bărbaților și fetelor


Un set de exerciții pentru antrenarea mușchilor oblici ai abdomenului. Întinzând mușchii laterali ai presei în timp ce stai Mușchii oblici ai abdomenului joacă un rol cheie în mișcarea normală a corpului uman, dar, din păcate, nu toți suntem complet dezvoltați. Pentru a începe să lucrați cu competență la o anumită grupă musculară, este foarte important să cunoașteți pierde oblicul extern extern acesteia, iar următorul pas este să începeți să selectați exercițiile corespunzătoare pentru a forma un antrenament complet.

Anatomia mușchilor oblici ai abdomenului bărbaților și fetelor La bărbați și femei, structura anatomică a țesutului muscular nu este diferită.

Dar, datorită caracteristicilor individuale și nivelului unei forme sportive, aspectul presei diferă la oameni. Mușchii oblici ai abdomenului sunt localizați pe ambele părți ale corpului, sunt responsabili pentru virajele acestuia și sunt stabilizarea mușchilor, deoarece stabilizează coloana vertebrală. Datorită mușchilor oblici ai abdomenului, coloana vertebrală își poate îndeplini pe deplin funcțiile, precum și toate organele noastre rămân în poziția corectă.

Este foarte important să întăriți mușchii oblici ai abdomenului și pentru a menține o postură frumoasă. Orice mișcare a corpului nostru își are originea tocmai pierde oblicul extern extern acești mușchi, iar apoi apare un semnal către grupele musculare rămase necesare.

CAPITOLUL I -ANATOMIA ȘI FIZIOLOGIA PERETELUI ABDOMINAL

Dacă nu acordați atenție cuvenită dezvoltării mușchilor oblici ai abdomenului, în timp puteți observa un efect atât de negativ ca asimetria în talie. Pentru a evita acest lucru, să ne dăm seama în ce constă mușchii oblici ai abdomenului și pentru ce sunt responsabili.

Mușchii oblici ai abdomenului sunt compuși din pierde oblicul extern extern oblici externi și interni oblici. Muschiul oblic interior al abdomenului Acest mușchi plat lat, localizat sub mușchiul plat extern, își are originea în părțile externe ale ligamentului inghinal și al ilumului. Constă din mai multe mănunchiuri de fibre. Mănușile superioare sunt atașate de cartilajul situat lângă coaste inferioare.

Sunt localizate de jos în sus. Pragurile inferioare au direcții superioare și inferioare. Cu o contracție unilaterală, mușchiul oblic intern împreună cu mușchiul extern al părții opuse rotește corpul în aceeași direcție și coboară coastele. Mușchiul oblic extern al abdomenului Mușchiul extern este situat deasupra interiorului și asigură răsucirea și îndoirea corpului. Când tăiați la dreapta mușchi extern corpul este răsucit spre dreapta, în timp ce contractează stânga - spre stânga.

În ceea ce privește mușchii interni din acest proces, partea opusă este inclusă în lucrare - o viraj stânga ajută la asigurarea mușchiului oblic intern drept și invers.

Mușchiul oblic extern ajută, de asemenea, la înclinarea corpului înainte, și datorită acestui mușchi putem ridica și transporta obiecte grele.

Mușchii oblici externi și interni ai abdomenului sunt singurii mușchi care sunt în tensiune atunci când o persoană stă în picioare - susțin corpul într-o poziție verticală și ajută la menținerea echilibrului.

Mușchiul extern are opt dinți pierde oblicul extern extern, primii cinci - partea superioară - sunt localizați în mușchiul dentat frontal, iar restul de pierde oblicul extern extern sunt adiacenți acelor dinți care aparțin celui mai larg mușchi vertebral. Cele mai bune exerciții oblice Pentru o dezvoltare maximă a mușchilor abdominali, nu trebuie să uitați de exerciții pentru antrenarea mușchilor oblici ai abdomenului, deoarece aceștia formează pierde oblicul extern extern subțire prețuită, afectează în mod direct sănătatea generală a unei persoane și îndeplinesc funcția de corset.

Deoarece mușchii oblici ai abdomenului sunt suficient de adânci și sunt minim încărcați în viața de zi cu zi, considerăm un set pierde oblicul extern extern exerciții care ne concentrează atenția asupra studiului mușchilor oblici ai abdomenului. Puteți pompa mușchii oblici ai abdomenului în timp ce stați în picioare, culcați și stând, ceea ce vă permite să combinați diverse exerciții și să maximizați pomparea cât mai mulți mușchi.

pierde oblicul extern extern

Curbele laterale fără greutate suplimentară Pierderea de grăsime fda mai bun exercițiu pentru fete, deoarece lipsa greutăților nu vă va permite să pompați mușchii, ceea ce înseamnă că va proteja împotriva îngroșării nedorite a taliei. Poziția de pornire - picioarele distanțate puțin mai largi decât umerii, capul și spatele drept, mâinile înfășurate în spatele capului.

Despre căderea părului

Pe inspirație, facem o înclinare spre dreapta, oprim înclinarea corpului atunci când se simte tensiune în partea stângă. Când este înclinat spre pierde oblicul extern extern dreaptă, există o contracție a mușchilor din dreapta și se prelungește la stânga.

pierde oblicul extern extern

Pe expirație Din nou ne înclinăm spre stânga până când simțim tensiune în partea opusă. Revenim la poziția de pornire. Este indicat să efectuați 3 seturi de ori în fiecare direcție. Video: înclinare spre piciorul opus, fără greutate suplimentară Atunci când efectuați acest exercițiu, este important să vă concentrați pe întinderea mușchilor oblici ai abdomenului și îndoiți cât mai jos, deoarece acest lucru va oferi o întindere mai puternică și o contracție musculară ulterioară.

De asemenea, este foarte important să mențineți presa statică pe tot parcursul exercițiului - acest lucru va ajuta coloana vertebrală să ia o poziție stabilă.

Cum să slim în jos oblic extern

Luați o ganteră sau orice altă greutate suplimentară de cel puțin canul de porumb vă fac să pierdeți în greutate kg pe mana dreapta. Picioarele cu lățimea umerilor între ele, capul drept, mâna liberă în spatele capului sau pe centură. Țineți greutatea suplimentară într-o prindere neutră cu mâna în jos de-a lungul coapsei.

Îndepărtăm devierea din partea inferioară a spatelui datorită unui pelvis ușor înainte. Aceasta va pierde oblicul extern extern poziția de pornire.

În timp ce expiri, faceți încet o înclinare spre dreapta până când simțiți tensiune pe partea stângă.

pierde oblicul extern extern

Facem numărul necesar de repetări într-o singură direcție, după care schimbăm poziția mâinilor. Facem numărul corespunzător de repetări la stânga. Atunci când înclinați de-a lungul corpului cu o ganteră, este foarte important să vă concentrați pe întinderea mușchilor oblici ai abdomenului Este indicat să faceți 3 seturi de 8 repetări în fiecare direcție. Nu este necesar să luați gantere în ambele mâini în același timp, deoarece a doua ponderare va facilita procesul de revenire la poziția de început, iar exercițiul va pierde o parte din eficacitate.

Poziția de pornire - spatele drept, picioarele înăuntru raft largbrațele drepte sunt întinse. Facem o înclinare și încercăm să atingem piciorul stâng cu mâna dreaptă.

Procedăm la fel cu mâna stângă, dar ajungem la piciorul drept.

  1. И все же -- какая жалость, что:.
  2. Pierderea în greutate de 8 zile
  3. Когда уже неразличимое за деревьями солнце наконец зашло, свет какое-то время еще теплился в играющих водах.
  4. Все могло кануть в небытие, но Диаспар был обречен жить, чтобы в безопасности пронести потомков Человека ло реке Времени.
  5. Pierde în greutate stil de la hollywood
  6. Cum să slim în jos oblic extern, Recent Posts
  7. Воспоминания, однако, медленно возвратятся к концу моего младенчества и, опираясь на них, я двинусь через новый цикл моего бытия.

Din nou, ia poziția de pornire. Repetați numărul necesar de înclinații la fiecare picior. Este indicat să faceți repetări în fiecare direcție în fiecare dintre cele 3 abordări.

În timpul execuției pantelor, nu te poți ajuta cu șoldurile, este foarte important să lucrezi cu partea inferioară a spatelui și cu mușchii presei.

În caz contrar, exercițiul își va pierde eficacitatea.

Video: aplecarea la piciorul opus Pentru următorul exercițiu, vom avea nevoie de sprijin. Ar putea fi un perete, spătarul unui scaun sau altceva.

Poziția de pornire - stați cu partea dreaptă pe suport, țineți-l de pierde oblicul extern extern dreaptă, puneți stânga pe centură, puneți-vă picioarele. Efectuați o balansare laterală cu piciorul stâng, ridicându-l cât mai mult posibil. Acceptăm poziția de pornire. Facem numărul necesar de repetări pe partea stângă, după care întoarcem partea stângă spre sprijinul nostru și facem același lucru în partea dreaptă.

Pentru fiecare leagăn expirăm, când revenim la poziția de pornire, inspirăm.

pierde oblicul extern extern

În timpul unor astfel de modificări ale picioarelor, pe lângă mușchii oblici ai abdomenului, șoldurile și mușchii gluteali sunt de asemenea incluși în lucrare. Video: face lovituri laterale Scândura laterală este o versiune sofisticată a scândurii clasice.

Blog despre culturism Cum să slim în jos oblic extern Cum sa folosesti orice proteina ca inlocuitor de mese luni, 13 aprilie Shake-urile proteice pot fi parte din orice dieta, fie ca faci fitness sau nu. Shake-urile proteice si inlocuitorii de mese sunt produse diferite si se folosesc, in mod obisnuit, cu scopuri diferite.

Luați în considerare opțiunea unei bare laterale pe antebraț. Ne întindem cu partea dreaptă pe podea sau mat, ne îndreptăm. Înlocuim cotul sub umăr, punem palma la suprafață. Umărul și cotul trebuie să fie perpendiculare pe podea. Mâna stângă poate fi pe centură, în spatele capului sau întinsă.

Privim drept înainte. Ne întindem picioarele, picioarele unul peste altul sau cel superior stă în fața celui inferior. Ne ridicăm pe cot, menținem echilibrul în ambele puncte - la cot și pe partea laterală a piciorului. Nu permitem căderea pelvisului, încercăm să menținem corpul tot timpul într-o singură linie dreaptă. După trecerea timpului, coborâți carcasa pe podea.

Pentru prima dată, puteți sta în bara laterală cel puțin de secunde, dar, dacă doriți, încercați să măriți timpul cu fiecare antrenament.

Video: opțiuni de bare laterale Răsuciturile laterale, supuse unei cantități mici de grăsime subcutanată, ajută foarte eficient la realizarea liniilor curbe frumoase pe fețele pierde oblicul extern extern. Poziția de pornire - ne întindem pe covoraș, ne aplecăm genunchii, ne punem mâinile în spatele capului.

Read more Citation preview Arhitectura functionala a peretelui abdominal Peretele abdominal este constituit din musculatura abdominala, acoperita de fascia superficiala, tesut celuloadipos si piele. Muschii realizeaza o arhitectura functionala care asigura cel mai inalt grad de eficacitate. Muschii pot fi impartiti in 5 grupuri: - anterior drept abdominal si piramidal- lateral cei trei muschi lati - oblic extern, oblic intern si transvers- posterior patrat lombar, psoas mare, psoas mic, se mai adauga si latissimus si erectorii spinali- superior diafragma- inferior diafragmul pelvin. Musculatura abdominala are originea in mai multe miomere de aceea este inervata de mai multi nervi segmentari si se poate contracta sectorial.

Luați genunchii spre dreapta, astfel încât genunchiul drept să se sprijine pe podea. Mâna dreaptă poate fi așezată pe partea stângă pentru a simți contracții musculare în timpul răsucirii sau lăsată în spatele capului cu stânga. Pe expirație, încordăm mușchii abdominali și răsucim corpul, ridicând umerii în sus. Inhalând, revenim la poziția de pornire. Facem numărul necesar de ori pentru a finaliza abordarea.

Schimbăm poziția genunchilor - acum genunchiul stâng ar trebui să stea la suprafață, iar cel drept ar trebui să fie deasupra. Repetați același lucru cu același număr de repetări. Faceți repetări pentru fiecare parte pentru 3 seturi. Video: tehnică de răsucire laterală pentru antrenament de presă Corpul se întoarce așezat sau în picioare cu o barilă sau un băț gimnastic Este demn de remarcat faptul că atunci când utilizați greutate ușoară în acest exercițiu, mușchii nu sunt complet incluși în lucrare, iar virajele cu o greutate mare pot fi traumatizante.

Ce exercitii pentru abdomen facem. Și teoria taliei perfecte dietă fi arde mai Cele mai eficiente pastile de slăbit Lipoin: Video CSID Cum să slim în jos oblic extern Pentru barbatii cu burtica detoxbyandreea. Cel mai bun arzător de grăsime la stomac sub sunt arzator de grasimi Astfel de plimbări vă vor ajuta nu numai să scăpați de excesul de greutate, dar vă vor permite, de asemenea, să comunicați mai des cu prietenii sau să faceți cunoștințe noi. O plimbare cu bicicleta poate arde între de calorii pe oră.

Prin urmare, vă recomandăm să efectuați viraje ale corpului ca exercițiu de încălzire și cu o greutate mică. Nu există nicio diferență fundamentală în a sta sau a sta în picioare, facem viraje ale corpului. Poziția de pornire - spatele este drept, ia greutate suplimentară barbell sau baston de salaîl așezăm în spate pentru a fixa spatele, cu mâinile noastre îl luăm peste margini, privirea este îndreptată înainte.

Efectuați viraje ale corpului cu amplitudine maximă. Nu întoarceți capul cu corpul - acest lucru poate duce la amețeli.

pierde oblicul extern extern

Nu încetăm să ne menținem spatele drept. După numărul necesar de repetări, ne oprim, revenim la poziția de pornire, punem greutatea la locul ei. Este indicat să efectuați virajele intens timp de minute aproximativ de rotații în fiecare direcție. În timpul răsucirii, expirăm, când ne întoarcem în centru, inspirăm. Video: Prezentare generală a virajelor corpului cu băț gimnastic Linii directoare pentru efectuarea de exerciții oblice Nu trebuie să vă construiți antrenamentul cu așteptarea dezvoltării exclusiv a musculaturii oblice ale abdomenului, deoarece acestea sunt implicate în multe mișcări și exerciții.