Pierde grăsime în 1 zi


retete keto carte

Avertizare Grăsimea se găsește în multe locuri ale corpului, în jurul șoldurilor și coapselor, taliei sau pe multe alte părți ale corpului. Cu toate acestea, există multe tipuri de grăsime corporală, care sunt nazizi pierde din greutate subcutanate și grăsimi viscerale.

Sfaturi pentru a pierde grăsime în 1 săptămână

Grăsimea subcutanată este stratul de grăsime situat chiar sub piele și, de obicei, nu pierde grăsime în 1 zi afectează sănătatea. Grăsimea viscerală, pierde grăsime în 1 zi de altă parte, este grăsimea care se găsește în și în jurul diferitelor organe din corp, în special în abdomen. Grăsimea viscerală înconjoară stomacul, ficatul și intestinele și este foarte nesănătoasă.

Grăsimea viscerală, prin metabolism, produce substanțe nocive pentru organism.

pierderea în greutate nwa

De asemenea, a fost legată de rezistența la insulină care duce la diabet de tip IIatac de cord, accident vascular cerebral, tensiune arterială crescută și mai multe tipuri de cancer cum ar fi cancerul de sân și de colon. Acest lucru este periculos, dar grăsimea viscerală poate fi totuși controlată și redusă prin modificări ale dietei și stilului de viață.

Pași Metoda 1 din 3: Schimbarea obiceiurilor alimentare Țineți evidența grăsimii totale.

canalul 4 documentar de slăbire

Un conținut ridicat de grăsimi poate crește riscul de creștere în greutate sau de aport de grăsime viscerală. Elimină complet grăsimile trans. Grăsimile trans sunt grăsimi artificiale și s-a demonstrat că întăresc arterele și cresc grăsimea viscerală.

În timp ce grăsimile saturate nu au aceleași efecte negative asupra sănătății ca grăsimile trans, este mai bine să mențineți aportul de grăsimi saturate până la nivelul adecvat.

Modalități de a pierde grăsimea viscerală

În general, ar trebui să limitați aportul de grăsimi saturate la g pe zi pe baza unei diete de de calorii. Consumul de grăsimi este benefic pentru sănătatea inimii.

20 lb diferența de pierdere în greutate

În plus față de urmărirea aportului total de grăsimi, trebuie să consumați și grăsimi care îmbunătățesc sănătatea inimii și susțin pierderea de grăsime viscerală.

Anumite tipuri de grăsimi, cum ar fi acizii grași mononesaturați MUFAs-au dovedit a ajuta la reducerea grăsimilor viscerale. MUFA-urile se găsesc în alimente precum: ulei de măsline, ulei de canola, ulei de arahide și ulei de susan. În plus, MUFA se găsește și în avocado și nuci. Incorporați porții de alimente sănătoase, bogate în grăsimi, în masa zilnică.

Sfat 2: Construiește-ți cardul încet Cum să pierzi grăsimea din burtă într-o săptămână Sfat 1: Nu mâncați imediat prea puțin Arde grăsime nu greutate, căi Oricum, nivelurile acestui hormon vor scădea, iar obiectivul tău de a deveni mai slab devine din ce în ce mai greu de atins.

Limitați aportul de carbohidrați. Cercetările arată că o dietă săracă pierde grăsime în 1 zi carbohidrați este o modalitate eficientă de a pierde grăsimea viscerală. Prin urmare, ar trebui să reduceți cantitatea de carbohidrați din dieta dvs.

Alimentele bogate în carbohidrați includ: pâine, orez, paste, prăjituri, tortilla, covrigi, dulciuri și băuturi cu zahăr. Ar trebui să vă limitați consumul de alimente la maximum porții pe zi.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Alimentele precum laptele de origine animală, fructele și legumele cu amidon conțin carbohidrați, dar sunt, de asemenea, bogate în alți nutrienți benefici, cum ar fi proteine, fibre, vitamine și minerale. Reduceți la minimum aportul de carbohidrați din dulciuri și băuturi cu zahăr. Obțineți suficientă fibră în fiecare zi.

Cercetările arată că persoanele care obțin suficiente fibre în fiecare pierde grăsime în 1 zi au o cantitate mai mică de grăsime viscerală și este mai ușor să pierzi grăsime viscerală. Femeile ar trebui să primească 25 de grame de fibre, iar bărbații ar trebui să primească 38 de grame de fibre pe zi. În plus față de alimentele cu nuci, cum ar fi pâinea, orezul sau quinoa, puteți obține surse semnificative de fibre din fructe și legume.

Fructele cu un conținut ridicat de fibre includ mere, mure, zmeură roșie și pere. Legume bogate în fibre, precum leguminoase, anghinare, spanac spanacbroccoli și varză. Țineți evidența caloriilor totale.

Pierde 1 grăsime corporală într-o săptămână. Cum arde 1 kg de grăsime pe zi

O dietă săracă în calorii și moderată în calorii va ajuta la susținerea pierderii de grăsime viscerală. În general, bărbații ar trebui să consume aproximativ de calorii pe zi, femeile ar trebui să consume aproximativ de calorii pe zi. Caloriile totale pe persoană pot varia, în funcție de capacitatea metabolică, masa musculară, sex, vârstă și nivelul de activitate. Rețineți că o dietă cu conținut scăzut de calorii va avea un efect foarte mic asupra grăsimilor viscerale.

Cu toate acestea, atunci când este combinat cu exerciții fizice, o dietă cu conținut scăzut de calorii și moderat în carbohidrați este cea mai bună pentru reducerea grăsimilor viscerale.

Exercițiile cardiovasculare sunt una dintre cele mai eficiente metode de a pierde grăsimea viscerală. Ar trebui să faceți de minute sau 2,5 ore de exerciții aerobice de intensitate moderată pe săptămână pentru a ajuta la pierderea grăsimii viscerale. Activitățile aerobice includ exerciții precum: mers pe jos, jogging, înot, ciclism sau drumeții.

Exercițiile fizice timp de peste de minute pe săptămână, conform recomandărilor, vă pot ajuta să vă atingeți obiectivele de pierdere a grăsimii viscerale mai repede. Combinați exerciții de antrenament de forță.