Pierde greutatea airdyne


HIIT este un exercițiu cardiovascular efectuat în perioade de intensitate mare pierde greutatea airdyne cu perioade mai lungi de odihnă. Este folosit în programe de slăbire cu scopul de a reduce procentul de grăsime, cu avantajul că la intensități mari se ard mai multe grăsimi datorită efectului termic rezidual al antrenamentului și investind un volum redus de antrenament săptămânal în medie 30 de minute, 3 zile pe săptămână.

Cel mai comun pierde greutatea airdyne de a practica HIIT este efectuarea mai multor runde de sprinturi sau ciclism cât mai repede posibil, cu perioade de odihnă între ele.

Ce este consumul excesiv de oxigen după efort?

Top 5 cele mai bune exerciții pentru a slăbi rapid - BuiltLean

EPOC consumul excesiv de oxigen post-exercițiu sau efectul termic rezidual al antrenamentului nu este altceva decât consumul de energie care apare în organism după antrenament ca răspuns de recuperare, păstrând cheltuieli calorice în următoarele 48 de ore și fiind un avantaj pentru reducerea procentului de pierde greutatea airdyne. Din acest motiv, chiar dacă pierderile de grăsime în timpul antrenamentului sunt similare între HIIT și antrenamentul tradițional, datorită HIIT, cheltuielile noastre totale de energie vor fi crescute în următoarele două zile!

Este bine că știi că orice tip de exercițiu are un efect termic rezidual. Avantajele HIIT HIIT îmbunătățește sensibilitatea la insulină, scade rezistența la insulină și crește oxidarea acizilor grași și toleranța la glucoză în mușchiul scheletic [7]. Rezistența cardiovasculară este îmbunătățită ca și în cazul antrenamentelor aerobice tradiționale. Capacitatea anaerobă este crescută și implică mai multe beneficii la nivel global decât aerobul tradițional și în mai puțin timp.

HIIT obține rezultate similare cu cele aerobice tradiționale în creșterea conținutului de GLUT4 [15] și a activității maxime de transport a glucozei, oxidarea acizilor grași din mușchiul scheletic [16] și nivelurile de PGC-1 alfa [17].

Studiile care implică protocoalele HIIT arată o scădere semnificativă atât a circumferinței taliei, cât și a grăsimii subcutanate și viscerale, păstrând în același timp mușchii [7,18] Favorizează secreția hormonului de creștere HGH necesară dezvoltării musculare, care este și lipolitică crește pierderea de grăsimefiind HIIT mai compatibil cu antrenamentul de forță decât antrenamentul aerob tradițional.

Cel mai bun exercițiu pentru a pierde în greutate # 1 | DB Clean & Press

Antrenamentul este mai scurt decât antrenamentul aerobic tradițional, astfel încât să economisiți mai mult timp util de lucru. Sesiunea nu este prelungită și există posibilitatea combinării acesteia cu antrenamentul de forță care favorizează starea anabolică, tocmai opusul antrenamentului aerob pe termen lung care favorizează starea catabolică. Dezavantajele HIIT Datorită intensităților ridicate ale acestui tip de antrenament, este recomandabil să efectuați în prealabil un test de stres pentru a cunoaște pragul nostru de lactat, pe lângă faptul că avem obligația pierde greutatea airdyne a face un control medical pentru a fi siguri că nu ni se va întâmpla nimic.

Acest tip de antrenament poate fi destul de dur.

pierde greutatea airdyne traductorul de arderea grăsimilor

Senzațiile produse de aceste exerciții la intensități mari pot fi neplăcute până la urarea metodei dacă nu ne obișnuim, astfel încât dorința și motivația joacă un rol fundamental, întrucât chiar dacă antrenamentul este scurt, maximum 25 de minute intensitatea poate fi făcută eternă.

Este mai dificil să planifici o sesiune HIIT, deoarece sunt implicate multe componente. SIT Sprint Interval Training Este o metodă intensivă care constă ca regulă generală în efectuarea între 4 și 6 runde de sprinturi întotdeauna la maxim și cu o durată pierde greutatea airdyne 30 de secunde cu o odihnă pasivă de minute între fiecare dintre ele.

Protocolul Tabata Acest protocol HIIT este opera japonezei Izumi Tabata, care a fost antrenorul echipei olimpice de patinaj de curse din țara sa în Principalul obiectiv al antrenamentului său a fost creșterea consumului maxim de oxigen VO2 max al sportivilor.

  • Kakoo slimming efecte secundare de ceai
  • Echilibru alimente pentru a pierde in greutate Echilibru greutate pentru Add: zitobeme60 - Date: - Views: - Clicks: Alimente bogate în vitamina D.

Antrenamentele lui Tabata au constat din 8 cicluri, în care a combinat 20 de secunde de muncă intensă cu 10 secunde de odihnă. Un ciclu a durat până la 4 minute. În timpul acestor antrenamente s-au folosit biciclete speciale de mare viteză.

pierde greutatea airdyne 6 zile subțire în jos hip hop abs abs

În mai puțin de patru minute, protocolul Tabata a maximizat sistemul aerob și anaerob. Acest protocol a fost comparat cu alte tipuri de HIIT și sa dovedit a fi cel mai bun, stimulând atât sistemele aerobice, cât și cele anaerobe la maxim [19]. Micul protocol Gibala Însportivii neprofesioniști au pierde greutatea airdyne să se antreneze în conformitate cu protocoalele HIIT.

Scopul său a fost să îmbunătățească condiția fizică cât mai repede posibil. Protocolul Little-Gibala presupune cicluri compuse din 60 de secunde de activitate intensă și 75 de secunde de activitate de intensitate scăzută de două ori mai mică intensitate. În total, trebuie executate de la 8 la 12 cicluri. Se recomandă antrenamentul de 3 ori pe săptămână.

The Schwinn AD8 - Is it the best air bike out there?

Ai nevoie doar de o bicicletă staționară pentru a te antrena. O mare varietate de exerciții pentru a practica HIIT Există o mare varietate de exerciții cu care putem lucra metoda HIIT și care se pot face cu puțin material, iată câteva exemple: Urcă scările și odihnește-te coborând în lift.

Echilibru alimente pentru a pierde in greutate |

Cursă, bicicletă, săritură cu coarda. Bicicletă staționară, mașină de vâslit, airdyne. Eliptica nu este recomandată deoarece există riscul de rănire deoarece ciclul mersului nu este natural, nici una dintre cele două picioare nu se mișcă liber prin spațiu și se desprinde de la sol.

pierde greutatea airdyne plante de ardere rapidă a grăsimilor

Deoarece nu este un ciclu de mers natural, este obișnuit să apară o atitudine hiperfotică în timp ce apucă brațele mașinii și în acest fel, atunci când efectuăm modelul pierde greutatea airdyne caracteristic al elipticii, vom face o torsiune axială în timp ce coloana vertebrală rămâne flexat.

Acest tipar repetat de pierde greutatea airdyne de ori la viteză mare în timpul unei sesiuni HIIT poate fi problematic [] În cazul înotului, trebuie făcută o precauție specială, deoarece putem risca să înghițim apă sau să ne sufocăm din cauza oboselii acumulate.

Echilibru greutate pentru

Va depinde de rutină, sarcină și capacitatea noastră de adaptare. Poate fi inclus în zilele în care ne antrenăm cu greutăți sau pierde greutatea airdyne zilele de odihnă, acest lucru va depinde de sarcina totală pe care o gestionați în fiecare dintre zile. Acum, recomandarea mea nu este să introduceți HIIT înainte de o sesiune de greutate, dar, așa cum spun, este indiferent atâta timp cât puteți susține volumul total de muncă, cu greutățile și cu sesiunea exclusivă HIIT. HIIT post?

Puteți efectua HIIT pe stomacul gol, dar nu este recomandat, în primul rând pentru că nu veți pierde mai multe grăsimi corporale, deoarece acest lucru va pierde greutatea airdyne practic de deficitul dvs. Dacă vă deteriorați performanțele, singurul lucru pierde greutatea airdyne care îl veți face este să ardeți mai puține calorii, vă veți crește riscul de rănire, vă veți pierde greutatea airdyne mai incomod și în cele din urmă ceea ce veți fi este mai puțin productiv.

Dacă sunteți obișnuiți și vă simțiți confortabil făcând HIIT pe stomacul gol, o puteți face, dar acest lucru nu va fi un mare beneficiu suplimentar. Putem efectua HIIT noaptea dacă acest lucru nu ne afectează negativ calitatea somnului, mulți oameni nu pot dormi bine după o activitate foarte intensă, pe de altă parte, mulți alții dorm mult mai bine după această uzură.

Frecvență Frecvența optimă săptămânală pentru efectuarea sesiunilor noastre HIIT va depinde de nivelul nostru de antrenament și de volumul și intensitatea cu care lucrăm.

Ce este consumul excesiv de oxigen după efort?

Puteți începe cu 1 sau 2 sesiuni pe săptămână și a ajunge la maximum 3 ar fi mai mult decât suficient, întotdeauna intercalat. Combinați HIIT cu cardio staționar Dacă antrenezi HIIT în fiecare zi, ceea ce se va întâmpla pierde greutatea airdyne că nu vei putea lucra la intensitate maximă, dacă trebuie să pierde greutatea airdyne consumul caloric îl putem combina cu zile cardio de intensitate mică sau medie.

HIIT în volum Este recomandabil să faceți HIIT în etapa de volum, deoarece beneficiile sale depășesc cu mult eliminarea grăsimii corporale, veți avea multe îmbunătățiri în sănătate, la nivel cardiovascular și, mai presus de toate, veți investi mult mai puțin timp decât cu pierde greutatea airdyne tradițional. Cum să pierde greutatea airdyne planificați sesiunile HIIT Un protocol pierde greutatea airdyne este să îl faci 1: 2, pentru fiecare secundă de intensitate mare, 2 secunde de intensitate scăzută.

Cea mai bună relație între timpul de lucru și timpul de recuperare pentru a elimina grăsimea corporală și a păstra cea mai mare cantitate de masă musculară este cel puțin 1: 2 și cel mult 1: 4, acesta va fi ceea ce va provoca un mare impact hormonal, deci nu este recomandabil să depășiți acest prag sub sau peste.

Mai întâi trebuie să încălziți minute de jogging ușor și minute de stretching dinamic, în funcție de faptul dacă ne-am antrenat cu greutăți înainte sau nu. Alege o distanță sau un timp și sprintează cât mai repede posibil în acel interval de timp sau distanță, odihnește timpul stipulat sau mergi mai moale în acel timp și repetă din nou. Odată ce intervalele s-au terminat, există o revenire la calm sau răcire. În ceea ce privește nutriția post-antrenament, aceasta ar trebui tratată ca un antrenament cu greutăți, deoarece este destul de intensă și produce răspunsuri metabolice foarte similare.

Unicitatea Airdyne

Patru tabele cu exemple diferite de timp în funcție de nivel: Recapitulare În cele din urmă, alegerea exercițiului aerob tradițional sau HIIT ar trebui să depindă de preferințele noastre personale. Nu ar trebui să folosim metode care nu se adaptează la abilitățile noastre reale și trebuie să începem întotdeauna treptat și conservator, prin urmare, HIIT trebuie să o facem încetul cu încetul și va trebui să parcurgem un proces de adaptare pentru a evita leziunile.

Mai multe informații despre cum să calculați caloriile consumate într-o anumită activitate fizică.