Pierde fotbalul de grăsime. Rulouri de slănină de axilă; (pierde in greutate, pierde in grasime)


Un cuvânt despre dietă Micul rulou care se varsă peste partea din spate a taliei vă sabotează aspectul șmecher.

Cum să scapi de grăsimea de pe burtă care nu va dispărea?

Toată lumea câștigă și depozitează grăsime diferit; bărbații țin adesea greutatea în burtă, iar femeile în șolduri și coapse. Aceste pete încăpățânate sunt enervante și frustrante, dar cu un plan cuprinzător de scădere în greutate, este posibil să fiți capabil să micșorați grăsimea din spate.

Bacsis Grăsimea din spate, zgâlțâirile la nivelul brațelor și burtica potului sunt trei dintre cele mai mari plângeri ale celor care nu sunt în mod natural svelte.

pierde fotbalul de grăsime

Cum să reduceți cantitatea de grăsime din partea inferioară a spatelui depinde de angajamentul dvs. Nu trebuie să fie o tragere.

pierde fotbalul de grăsime

Poate fi distractiv și merită timpul. Instruirea la fața locului este un mit Exercițiile fizice fac parte din strategia de eliminare a grăsimii din spate, dar nu este singura strategie.

Toate îndoirile laterale, rotațiile trunchiului și câinii de păsări din lume nu vă pot reduce sarcina lombară. Antrenamentul la fața locului nu este posibil - pierderea de grăsime nu funcționează așa.

Cum să faci mișcare pentru a pierde grăsimea din spate

În schimb, exercițiile lombare ar trebui să includă antrenamentul de forță total al corpului, împreună cu cardio-ul obișnuit, este cel mai bun pariu. Antrenamentul de forță creează o masă mai slabă pe cadru, crescând arderea totală a caloriilor.

pierde fotbalul de grăsime

Cardio pierde fotbalul de grăsime calorii, ajutându-vă să creați deficitul caloric necesar pierderii de grăsime. Asociați-vă rutina de exerciții fizice cu o dietă sănătoasă, cu alimente integrale, pentru a pierde kilogramele și pentru a vă slăbi întregul corp.

pierde fotbalul de grăsime

Pierderea grăsimii din spate Pierderea de grăsime se întâmplă pierde fotbalul de grăsime când creați un deficit între numărul de calorii pe care le consumați prin alimente și băuturi și numărul de calorii pe care le ardeți prin activitate. Mutați-vă mai mult, astfel încât să ardeți mai multe calorii și să mâncați mai puțin, astfel încât să pierdeți grăsime. Un deficit de 3.

Unde o femeie își pierde mai întâi grăsimea

Totuși, de unde cade grăsimea asta nu depinde de tine. Genetica și genul tău joacă adesea un rol. S-ar putea să observați că picioarele vă slăbesc rapid, dar rola de grăsime a spatelui persistă. Este norocul extragerii.

Cum arată arderea grăsimilor

Totuși, țineți exercițiile fizice și dieta și veți pierde pierde fotbalul de grăsime cele din urmă grăsimea de pe spate. Ai răbdare - s-ar putea să fie ultimul loc în care să cazi.

Exercițiu pentru accelerarea pierderii de grăsime Accelerați pierderea de grăsime arzând mai multe calorii prin exerciții. Exercițiile specifice pentru lombare, cum ar fi supermani, câini de pasăre și rotații de bază, vă mențin spatele sănătos și stabil, astfel încât să puteți face exerciții la un nivel intens, dar nu dizolvă grăsimea acolo.

CUM SĂ FACI MIȘCARE PENTRU A PIERDE GRĂSIMEA DIN SPATE - SĂNĂTATE -

În schimb, exercitați-vă întregul corp pentru a pierde grăsimea din spate. Pasul 1: Începeți antrenamentul de forță Pregătirea forței pentru toți mușchii majori este o necesitate pentru a pierde kilograme și pentru a întări zonele flască, cum ar fi partea inferioară a spatelui.

pierde fotbalul de grăsime

Două sau trei ședințe pe săptămână care se adresează spatelui, precum și pieptului, brațelor, coapselor, șoldurilor, abdomenului și umerilor, construiesc țesutul muscular, care este mai activ din punct de vedere metabolic decât țesutul adipos, astfel încât să arzi mai multe calorii pe tot parcursul zilei.

Un eșantion de rutină care trebuie efectuat la fiecare antrenament constă din opt până la 12 repetări ale fiecăruia dintre exercițiile următoare pentru unul până la trei seturi: derulante lat, flotări, apăsări pe umeri, genuflexiuni, lunges, bucle pentru picioare, bucle biceps, scufundări triceps, scânduri laterale crunchii.

5 strategii dovedite științific pentru a pierde grăsimea subcutanată

Pasul 2: Mutați-l pentru a-l pierde Antrenamentele cardio ard calorii. Aceasta înseamnă să înotați în piscină, să faceți drumeții pe traseu, să faceți jogging în jurul parcului, să mergeți cu bicicleta prin cartier, să dați cu picioarele și să dați cu pumnul în arte marțiale, să urmăriți mingi pe terenul de fotbal sau să dansați cu prietenii dvs.

Aproximativ 30 de minute în fiecare zi vă menține sănătos, dar este posibil să trebuiască să faceți mai mult de 60 până la 90 de minute în majoritatea zilelor pentru a stimula pierderea de grăsime, conform Ghidurilor de activitate fizică pentru americani. Pasul 3: Faceți intervale la unele antrenamente Faceți două sau trei dintre aceste antrenamente cardio implică antrenamente la intervale de intensitate mare pentru a face ca pierderea de grăsime să se producă mai repede.

„Role de slănină la axilă”

Alternează perioade scurte 60 până la 90 de secunde de tot efortul cu timp egal într-un ritm mai ușor de gestionat. Acest tip de antrenament efectuat timp de 20 de minute, doar de trei ori pe săptămână timp de 12 săptămâni a dus la reduceri mai mari ale grăsimii din pierde fotbalul de grăsime - care include spatele scăzut - și grăsimea corporală în general, în comparație cu un grup care nu face exerciții fizice, a arătat un studiu publicat într-un Ediția din a Journal of Obesity.

pierde fotbalul de grăsime

Bonus: HIIT te menține distrat și nu îți ia o grămadă de timp. Un cuvânt despre dietă Toate aceste exerciții nu vă vor atinge grăsimea inferioară a spatelui dacă modalități ușoare de a pierde grăsimea rapidă urmați o dietă de calitate.

Treceți peste cantitățile excesive de zahăr, pâine albă și paste făinoase, sodă și grăsimi saturate găsite în alimente prăjite și bucăți de grăsime din carne de vită și porc. Ultimele Articole.