Hiit pierdere de grăsime sprint


hiit pierdere de grăsime sprint

Ce este HIIT? HIIT, care inseamna High Intensity Interval Training, a fost dezvoltat acum 2 decenii si de abia acum a ajuns si la noi de catre antrenorii atletilor care vroiau rezultate mai bune.

Pagina principala Este HIIT cu adevărat mai bun decât cardio cu intensitate redusă pentru pierderea în greutate? Este cardio HIIT prea bun pentru a fi adevărat? Puteți tăia o sesiune de jogging de 20 de minute într-o sesiune de 3 minute de Jumping Jacks și să obțineți aceleași rezultate?

De fapt, studiile care compara HIIT cu antrenament continuu la o intensitate moderata au aratat ca este superior pentru arderea grasimilor, in ciuda faptului ca necesita mai putin timp de executie. Unul din primele studii efectuate pentru a descoperi daca HIIT este mai eficient pentru slabire a fost facut in la universitatea Laval, Canada.

Ce zici de exercitiile Ab? Mănânci curat și te lipești de antrenamentele tale, dar totuși nu poți scăpa de grăsimea din burtă? Atunci este timpul să vă schimbați abordarea în ceea ce privește dieta și exercițiile fizice. O linie în creștere poate crește riscul de rezistență la insulină, diabet zaharat tip 2, boli de inimă și o serie de alte probleme de sănătate. Din fericire, există o mulțime de antrenamente de ardere a grăsimii care pot fi făcute oricând și oriunde.

Ei au raportat faptul ca barbatii tineri si femeile care hiit pierdere de grăsime sprint avut hiit pierdere de grăsime sprint program HIIT de 15 saptamani, au pierdut mai multa grasime decat cei care au avut un program de 20 de saptamani de antrenament la intensitate moderata. Asta in ciuda faptului ca programul cu intensitate moderata a consumat apx. Mai exact, dupa sesiunile de interval training corpul tau continua sa arda inca 24 de ore DUPA ce ai incheiat antrenamentul.

hiit pierdere de grăsime sprint

Desi exista foarte multe controverse aici, raspunsul este DA. Antrenamentele cardio la o intensitate hiit pierdere de grăsime sprint pentru o perioada mai pierderea în greutate pe mircette de timp nu numai ca te ajuta sa iti mentii musculatura, dar efectiv te poate ajuta sa iti construiesti masa musculara.

Atunci cand te antrenezi la o intensitate scazuta si constanta pentru o perioada lunga de timp, iti antrenezi fibrele musculare pentru a dobandi o rezistenta mai mare la efort.

  • HIIT - antrenamentul militaresc de slabire
  • Planificări de antrenament Sprint Sprintul declanșează o pierdere mai mare de grăsime.
  • Burner de grăsime pg
  • În prezent vrem să obținem totul cât mai repede și cu un efort cât mai mic.
  • Он смотрел на расширяющийся круг неба, и шаги его становились все более и более неуверенными, пока в конце концов ноги не отказались ему служить.
  • Modalități de a mă ajuta să pierd rapid în greutate

Ai idee cum fibrele musculare se adapteaza sa devina mai rezistente? Devenind mai mici si mai slabe!

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Daca fibra musculara este mica si slaba, nutrientii nu ajung in timp util la muschi, acestia nutrientii fiind folositi pentru energie si nu pentru hranirea tesutului muscular. Stiu oameni care spun ca antrenamentele lungi si constante la o intensitate moderata ajuta sa iti mentii masa musculara.

hiit pierdere de grăsime sprint

Este ca si cum as spune ca daca lucrez biceps cu o greutate de 5 kg timp de 30 de minute, o sa construiasca masa musculara mai mult decat seturi de 10 repetari cu 15 kg si 2 minute pauza intre. Deci, cu cat este mai intens antrenamentul, cu atat cresc muschii mai tare doamnele care au ajuns sa citeasca articolul pana aici o sa isi spuna in minte ca nu vor sa ajunga Arnold.

Chill, nu aveti cum!

Antrenament, nutriție, suplimentare și, bineînțeles, o porțiune de antrenament cardio. Pentru mine, antrenamentul cardio se numește HIIT - antrenament pe intervale de intensitate mare. Prin antrenament cu faze de intensitate mare, corpul funcționează măsurat prin ritmul cardiac aproape de limită, ceea ce are un efect mare asupra arderii grăsimilor. Cuvântul magic aici se numește efectul post-arsură.

Avantajele antrenamentelor HIIT: te ajuta sa iti mentii sistemul cardiovascular sanatos scurt, 20 de minute pe zi sunt suficiente iti tonifiaza musculatura creste metabolismul bazal poate fi facut oriunde, nu ai nevoie de echipament special Eu folosesc Gymboss Interval Timer ca sa imi cronometrez antrenamentele, insa gasiti si aplicatii pentru smartphone.

Gymboss e mai versatil, poti sa ti-l prinzi de haine, nu cade cand sari sau chiar daca se intampla sa cada, nu o sa pateasca nimic.

SPRINT 30 min - HIGH INTENSITY INTERVAL TRAINING - Club West - Bernice en Linda

Daca esti la inceput, poti sa incepi cu intervale scurte si pauze mai mari. De exemplu alergi cu genunchii la piept 20 de secunde la o intensitate ridicata adica dai tot ce poti si faci 30 secunde pauza, apoi faci 20 secunde cu 20 pauza pana ajungi sa faci 20 cu In ceea ce priveste exercitiile, poti sa le combini cum doresti, poti lucra si cu greutati lucru pe care il recomand.

hiit pierdere de grăsime sprint

De exemplu: 20 secunde alergare cu genunchii la piept 10 secunde pauza 20 genuflexiuni cu greutate de 5 kg in brate spatele drept, ca si cum te asezi pe un scaun imaginar, revii sus 10 secunde pauza 20 secunde fandari in saritura 10 secunde pauza.