Durata somnului pierderea de grăsimi. Legătura dintre somn si slăbire


durata somnului pierderea de grăsimi cel mai bun mod de a pierde brațul din spate

Home » Stiinta » De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate Ioana Matei Totuși, somnul este un factor adesea neglijat, iar acesta joacă un rol foarte important.

Durata recomandată de somn pentru adulți este între șapte și nouă ore pe noapte, însă mulți oameni dorm mult mai puțin de atât. O orhidee sălbatică a înflorit în Parcul Natural Putna Vrancea Cercetările au arătat că mai puține ore de somn decât cele recomandate sunt asociate cu o grăsime corporală mai mare, risc crescut de obezitate și pot influența cât de ușor o persoană poate pierde în greutate în timpul unei diete bazate pe deficit de calorii.

durata somnului pierderea de grăsimi sfaturi de pierdere în greutate în limba nepal

Un somn prea scurt rezultă în pierderea de masă musculară În mod normal, scopul pierderii în greutate este de a reduce grăsimea corporală în timp ce masa musculară este păstrată pe cât de mult posibil.

Un somn prea scurt poate determina cât de multă grăsime este pierdută, precum și cât din masa musculară este păstrată în timpul unei diete restrictive.

Partea I-a: Fapte clare

Un studiu a concluzionat că în jur de 5,5 ore de somn în fiecare noapte, timp de două săptămâni, în timpul unei diete restrictive, au dus la mai puțină grăsime corporală pierdută în comparație cu 8,5 ore de somn în fiecare noapte.

Însă, această durată de somn a rezultat și în pierderea mai mare de masă musculară.

  1. Ei vor să îi spun doar câte calorii să mănânce, cât să se antreneze și ce arzătoare de grăsime să ia.
  2. Pierdere în greutate de 21 de zile
  3. Igiena somnului
  4. Spaghetti squash bun pentru pierderea în greutate

Hormonii care influențează apetitul Există mai multe motive pentru care somnul mai scurt este asociat cu o greutate mai mare a corpului și pentru care afectează pierderea de kilograme. Acestea variază de la schimbări de metabolism, apetit și până la alegerile alimentare. Totodată, somnul influențează doi hormoni importanți pentru corpul nostru și care au legătură cu apetitul, anume leptina și grelina.

Un rezultat al privării de somn poate fi o creștere a numărului de caloriile pe care le consumi. Calitatea slabă a dietei iar greutatea corporală excesivă poate proveni și din lipsa somnului. Relația dintre lipsa somnului și consumul excesiv este probabil legată de funcțiile hormonale din organism.

Cum poate duce lipsa de somn la creșterea în greutate Studii anterioare au arătat că limitarea somnului crește nivelul de grelină și îl reduce pe cel de leptină. Așadar, această combinație ar crește apetitul unei persoane, astfel încât limitarea de calorii ar deveni mai dificil de suportat și ar putea face ca o persoană să mănânce în exces.

În consecință, creșterea consumului de alimente din cauza schimbărilor hormonale ar putea rezulta în creșterea în greutate.

  • Totuși, somnul este, la rândul său, un factor important, după cum arată un studiu recent.
  • Oprirea alăptării alăptați să piardă în greutate
  • De ce este somnul atât de important când vine vorba de slăbire - parapantapitesti.ro
  • Sfaturi de pierdere a grăsimilor la sân
  • Citiți și: Bolile grave la care ne expunem dacă nu dormim suficient Ce se întâmplă după 24 de ore de nesomn Se întâmplă frecvent ca oamenii să stea 24 de ore fără să doarmă.
  • Această întrebare simplă îţi poate face ziua bună sau să ţi-o strice.
  • Schimbări mici pentru pierderea în greutate

Asta înseamnă că, pe termen lung, lipsa de somn ar putea duce la creșterea în greutate. Așa că, un somn bun și liniștit ar trebui să fie o prioritate.

Somnul influențează și glucoza serică De asemenea, cercetătorii au descoperit că zonele din creier responsabile cu recompense sunt mai active când vine vorba de hrană atunci când o persoană doarme puțin șase nopți cu doar patru ore dormite în comparație cu oamenii care durata somnului pierderea de grăsimi mai durata somnului pierderea de grăsimi șase nopți cu nouă ori dormitescrie Science Alert. Durata somnului mai influențează și metabolismul, în mod special glucoza serică.

durata somnului pierderea de grăsimi pierdere inexplicabilă în greutate 20 lbs

Atunci când consumăm alimente, corpurile noastre eliberează insulină, hormonul care ajută la procesarea glucozei din sânge. Totuși, lipsa de somn poate afecta răspunsul la insulină al corpului, astfel reducând abilitatea sa de a procesa glucoza.

Vă mai recomandăm să citiți și:.