Doriți să pierdeți procentul de grăsime corporală


Bacsis Dacă câștigi 10 kilograme de mușchi în timp ce menții aceeași greutate corporală, te poți aștepta la o reducere semnificativă a procentului de grăsime corporală, cu 3 la sută sau mai mult. Dacă doriți să slăbiți în timp ce câștigați mușchi, trebuie să vă reduceți aportul caloric general și să vă angajați într-o rutină regulată de antrenament care include atât exerciții aerobice, cât și exerciții de rezistență.

pierderea în greutate și atacurile gutei cum să pierzi grăsimea de buze inferioară

Reduceți caloriile Pasul 1 Reduceți aportul caloric. Este nevoie de un deficit de 3. Limitarea dimensiunilor porțiilor este o modalitate de a reduce consumul total de calorii.

  • Penginz0 pierdere în greutate
  • Importanța procentului de grăsimi corporale și a pierderii în greutate
  • Ce ceai face u pierdeți în greutate
  • Cum să pierdeți 5% grăsime corporală într-o lună
  • Senzația de slăbire 21
  • Scale de grăsime corporală în test și comparație: 2 câștigători clari!
  • Includeți antrenamentul pentru forță pentru a dezvolta mușchi Dacă aveți un procent de grăsime corporală mai mare decât cel recomandat, vă poate pune un risc crescut de boli de inimă și alte probleme de sănătate.
  • Ce alimente te ajuta la slabit

Pasul 2 Mănâncă mai multe fructe, legume, leguminoase și cereale integrale. După volum, puteți mânca mai multe alimente bogate în fibre decât cerealele rafinate, zaharurile rafinate și alte alimente procesate pentru a obține nutrienții de care aveți nevoie și pentru a vă satisface foamea.

Pasul 3 Reduceți grăsimile, în special grăsimile saturate și trans.

pierde grăsime de burtă în 1 săptămână arderea grăsimii de piept

Prin restricționarea aportului, eliminați caloriile doriți să pierdeți procentul de grăsime corporală din dietă, ajutându-vă să atingeți un deficit și să reduceți grăsimea corporală. Pasul 4 Limitați aportul de zahăr rafinat. Zaharurile rafinate nu adaugă valoare nutrițională alimentelor dvs.

pierdere în greutate side pentru chapathi poți să pierzi greutatea cu lupus

Pasul 5 Bea multa apa. Consumul de apă vă ajută să vă minimizați aportul caloric la mese, deoarece apa conține zero calorii. Exercițiu Pasul 1 Faceți exerciții aerobice - cum ar fi jogging, ciclism, înot sau mers plin de viață.

  • Metoda de bare vă ajută să pierdeți în greutate
  • Doriți să pierdeți grăsimea corporală. Modalități de a pierde grăsimea din burtă mai mică
  • Cum să pierzi grăsimea masivă a brațului
  • Cum să scad procentul de grasime corporala - eduCum
  • Regim de slabit sanatos si eficient
  • 6 sfaturi pentru a reduce procentul de grăsime corporală
  • Dar, cu o combinație de obiceiuri de dietă, exerciții fizice și de grăsimi, procentul ideal poate fi atins.
  • Greutatea pierde germana

Exercitiile fizice cresc cheltuielile calorice. Țintește cel puțin 30 de minute de activitate moderat intensă în majoritatea zilelor săptămânii. Pentru a arde grăsimile mai repede, antrenați-vă 60 de minute în majoritatea zilelor săptămânii, recomandă Institutul Național al Diabetului și al Bolilor Digestive și Renale.

simptomele pierderii în greutate fără a încerca fat matt s burn

Pasul 2 Implicați-vă într-un sport competițional. Pentru mulți oameni, este adesea dificil să faci 60 de minute de exerciții fizice pe zi.

rezultatele pierderii în greutate de două luni pierde grăsime să facă

Pentru a vă ajuta să atingeți acest obiectiv, implicați-vă într-un sport de care vă bucurați - cum ar fi tenis, rachetă, fotbal, baschet, fotbal, hochei pe câmp sau baseball.

Atâta timp cât vă deplasați, ardeți calorii, ceea ce vă poate ajuta să atingeți deficitul pentru a reduce procentul de grăsime corporală.

pierdere în greutate cărbune activată cum să mi pierd corpul de grăsime

Pasul 3 Incorporează antrenamentul de forță în rutina de antrenament. Ridicați greutățile, lucrați cu benzi de rezistență sau pur și simplu folosiți propria greutate corporală pentru a crește volumul de muncă plasat pe mușchii voștri.

Mare inexactitate a măsurătorilor Valorile măsurate pot fi influențatede exemplu, de vârstă, sex și înălțime. Multe scale de compoziție corporală pot măsura numai în jurul taliei, deoarece curentul nu curge suficient de departe. Cu toate acestea, există încă factori externi care pot influența rezultatul măsurătorii: Dacă suprafața pielii este umedă, fluxul curent se schimbă.

Două-trei zile pe săptămână este un obiectiv bun pentru activitățile de antrenament de forță. Bacsis Exemplu: Dacă cântăriți de lire sterline cu o masă corporală slabă de de lire sterline, aveți un procent total de grăsime corporală de 16 la sută.

Reduceți cantitatea de grăsime din organism creând un deficit de calorii zilnic. Utilizați următoarea formulă: greutatea dorită este egală cu greutatea fără grăsime împărțită 1 minus procentajul de grăsime corporală dorit în format zecimal. Se scade procentul dorit de grăsime ca zecimal -0, la 1 și obține un total de 0. Împărțiți 90 cu 0, 76 și veți obține un total de4. Se scade4 - pentru a determina valoarea kilograme pe care trebuie să le pierdeți pentru a reduce procentajul cu un punct procentual.