Cum slabesc


Anda Avramescu. Vom discuta nu numai despre ceea ce mănânci, dar şi despre cât, când şi cum mănânci, deoarece aceste aspecte influențează nivelul de energie, greutatea şi metabolismul tău. Vei face parte din procesul de schimbare, ca urmare te voi implica în modificările pe care urmează să le faci, învăţându-te în acelaşi timp care sunt metodele prin care poţi depăşi barierele.

Intensitatea acestei motivaţii va cum slabesc momentul în care vei fi pregatit să faci această schimbare, cât şi durata schimbării. Modalităţile prin care se cum slabesc slăbi sunt diverse, mai mult sau mai puţin sănătoase.

Cum slabesc?

Îţi propun să reflectezi la 5 principii care să te ajute să slăbeşti echilibrat, fără să te înfometezi, dar mai ales să te ajute să îţi formezi un stil de viată: Ce mănânc? Evaluarea preferinţelor alimentare prin completarea unui jurnal alimentar, cât şi evaluarea stării de sănătate de către medic, vor fi paşi importanţi în stabilirea unui meniu personalizat.

cum slabesc

Cât mănânc? Cantitatea de alimente diferă cum slabesc la o persoană la alta, fiind determinată de sex, greutate, vârstă şi activitatea fizică.

cum slabesc

Atentia cea mai mare trebuie acordată glucidelor şi lipidelor care sunt conţinute în alimente care ne îngrasă, deci care ar trebui cântărite. Pentru uşurinţă poţi folosi măsuri neconvenţionale, de ex.

Ca urmare, cantitatea alimentelor recomandate va fi exprimată în porţii. Cum prepar alimentele? Modul de preparare necorespunzător poate schimba calitatea principiilor alimentare, grăsimile bune transformându-se în grăsimi rele, de ex.

Uită cuvântul dietă

Modurile de preparare sănătoase sunt: crud, grătar, la cuptor, fiert sau în aburi. De câte ori să mănânc pe zi?

Știri și sfaturi în nutriție 15 ponturi care te ajuta sa slabesti fara cura de slabire Odata ce intelegi ca e necesar sa slabesti, inseamna ca ai pasit deja pe calea cea buna. Cantareste-te, stabileste greutatea la care ar trebui sa ajungi, tinand cont de indicele de masa corporala, apoi respecta aceste reguli si vei reusi.

Numarul de mese este deosebit de important în menţinerea greutăţii. Intervalul ideal între mese este de circa 3 ore, perioadă în care glicemia nivelul zahărului din sânge este constantă şi nu apare senzaţia de foame. În cum slabesc fel îţi poţi controla mai bine porţia şi ceea ce mânânci. Dacă iei cina după o pauză mare de timp, vei mânca mai multe cum slabesc, neselectiv şi te vei îngrăşa.

Nu este prima dată când slăbesc

Desigur că este important şi cum repartizezi tipurile de alimente recomandate pe parcursul meselor dintr-o zi. Alimentele cu un continut mai ridicat în glucide orez, paste, pâine, cereale nu cum slabesc fi consumate seara, întrucât nevoia de combustibil a organismului scade. Câtă mişcare să fac? Dacă faci regulat o activitate fizică vei arde grăsimile de depozit, vei dezvolta masă musculară şi vei avea un tonus psihic bun.

Sunt situatii cu care majoritatea ne confruntam atunci cand vrem sa slabim. Insa slabitul nu se intampla peste noapte.

Cu cât faci mai mult sport, cu atât îţi vei putea permite să mănânci mai mult, adică să nu mai ţii "dietă" toată viaţa. Cum slabesc specialistului: atunci când mănânci e foarte important să nu faci altă activitate concomitentă, cum ar fi lucratul la calculator sau privitul la TV, întrucât creierul nu înregistrează ceea ce mânânci şi ca urmare, nu va apare saţietatea.

Pericolul constă în faptul că poţi consuma fară limită alimente, doar pentru că îţi sunt la îndemână.

cum slabesc