Cum sa slabesti la brate. Exerciții pentru brațe subțiri și tonifiate alternativă arzătoare de grăsimi


Un pas extrem de important: tonifierea

Bratele reprezinta o regiune aparte privind depunderea lipidelor in depozitele adipoase precum si eliminarea lor ulterioara. Din pacate in regimurile de slabire obisnuite unele depozite adipoase situate la nivelul bratelor nu dispar iar aspectul lor inestetic tradeaza varsta si etaleaza celulita.

cel mai bun mod de a pierde grasimea

Pentru a reusi sa eliminati surplusul de tesut adipos din zona bratelor, mai ales din zona posterioara a bratului unde se afla muschiul triceps brahialeste nevoie sa efectuati si anumite exercitii fizice care va ajuta sa slabiti focalizat in aceasta zona.

Exercitii pentru a slabi focalizat in zona bratelor 1. Incalzirea: este recomandat sa va incalziti coloana cervicala, cea care sustine gatul, prin miscari ale capului in fata, in spate, in lateral si rotiri.

Vrei sa slabesti rapid si sanatos?

Apoi miscati umerii in sus si-n jos, in fata si-n spate, apoi ii rotiti. Ulterior cu bratele intinse, fara a cum sa slabesti la brate indoi, efectuati rotiri in ambele sensuri incercand sa le duceti cat mai in spate. Veti avea nevoie de doua gantere cu greutate intre 1 si3 kg.

SLABIRE SI MASA MUSCULARA IN ACELASI TIMP?

Luati ganterele si efectuati, ca la incalzire, rotiri ale bratelor fara a le indoi, 20 intr-un sens, 20 in celalalt sens. Peste de români au alergat alături de Mihai Morar și de Radio Tineti mainile indoite pe langa corp, cu ganterele in palme.

ace pierdere în greutate

Ridicati ganterele drept in sus, ridicarea incepe cu mana indoita de la nivelul umarului, alternativ cu fiecare brat. Repetati 30 de ridicari cu fiecare brat.

cum să pierdeți grăsimea din abdomenul superior

Luati ganterele si tineti mainile pe langa corp. Ridicati-le apoi usor, pe amandoua odata, in lateral pana ajungeti cu bratele la nivelul umerilor ca si cum ati forma o cruce. Mentineti cinci secunde, apoi coborati bratele. Repetati miscarea de de ori.

De la partenerii noștri

Flotari: daca nu le puteti face cu picioarele ridicate de la sol, atunci puteti atinge podeaua cu genunchii, insa spatele si coapsele trebuie sa formeze o linie. Faceti cat mai multe puteti, cu privirile inainte si indoind coatele astfel incat sa ajungeti cu pieptul cat mai aproape de podea.

Exercitii pentru bicepsi brahiali: tineti mainile pe langa corp cu ganterele in palme. Ridicati antebratul pe brat, cu fiecare mana alternativ, repetand de de ori.

Executând flotări în mod regulat, în paralel cu o alimentație potrivită, vei reuși să scapi de grăsimea de pe mâini. Cum scapi de depozitele de grăsime de la nivelul brațelor Grăsimea de pe brațe dă multe bătăi de cap femeilor, fiind destul de dificil de eliminat. Cauzele acumulării depozitelor de grăsime la nivelul brațelor sunt nenumărate, începând de la stilul de viață sedentarsupraponderalitatea, metabolismul lent și până la moștenirea genetică.

Nu uitati ca orice miscare a bratelor intareste musculatura si totodata are efecte si asupra bustului. Exercitiile de mai sus nu sunt destinate cresterii musculaturii, ci doar tonifierii acesteia si eliminarii tesutului adipos.

imposibil de pierdut în greutate la 50