Cum să pierdeți adolescentul în greutate.


Există multe produse care contribuie la corectarea figurii fără temeri pentru a face rău organismului.

Cum să dietați și să pierdeți greutatea dacă sunteți adolescent

În ciuda eficacității diferitelor diete, este mai bine să consultați un medic despre cum să pierdeți rapid în greutate într-un adolescent, va ajuta la evitarea complicațiilor neplăcute, obține rezultate rapide. Articolul de informare! Înainte de utilizare, se recomandă consultarea cu un specialist! Nutriție dezechilibrată, stres în timpul studiului, lipsa exercițiului fizic, alți factori - toate acestea afectează negativ procesele de schimb din corpul adolescentului.

Ca urmare, un set rapid de greutate excesivă este deja la o vârstă fragedă. Obezitatea nu este doar dăunează sănătății, ci și unui factor de rănire a psihicului copilului.

cum să pierdeți adolescentul în greutate pierde hobby de greutate

Cum să pierdeți adolescentul în greutate mulți colegi, un copil care suferă de exces de greutate este un obiect de ridicol și chiar agresiv. Prin urmare, cum să pierdeți adolescentul în greutate piardă în greutate până în vară sau pentru o anumită perioadă de timp pentru tânăr sau o fată - destul de realizând scopul. Principalul lucru este de a avea o dorință persistentă de a face o figură mai subțire, și dacă nu există nici un stimulent special pentru a pierde în greutate, este mai bine să nu porniți.

cum să pierdeți adolescentul în greutate ce poate u bea pentru a pierde in greutate

În primul rând, adolescentul trebuie să pună un gol. De exemplu, pierdeți în greutate cu 7 kg pe lună. Apoi, este necesar să se facă un plan de măsuri pentru pierderea în greutate și să adere strict la aceasta. Cum să pierdeți în greutate adolescentă: De ce să începeți?

Normalizarea nutriției.

Cum să piardă în greutate un adolescent și nu rănit?

Nutriția necorespunzătoare este o problemă reală pe care părinții vor trebui rezolvată. Se întâmplă că mama cu tata nu are timp să gătească mâncare pentru urmașii lor: copiii se hrănesc cu fast-food și, uneori, în general. Pentru a normaliza puterea este necesară: Urmați adolescentul pentru a urma modul de masă, a hrănit cel puțin trei sau patru ori pe zi. Dacă un băiat sau o fată mănâncă în principal seara, este necesar să se echilibreze dieta astfel încât mesele să fie uniforme.

De la nutriție în unități ca un cantular sau cafenea va trebui abandonată. Dacă nu există posibilitatea de a mânca acasă, trebuie să organizați mese, astfel încât copilul să aibă micul dejun, cină și cină, în funcție de regimul de zi.

cum să pierdeți adolescentul în greutate se potrivește cu pierderea în greutate

Dieta ar trebui să fie prezentă primele feluri de mâncare, de la produse nocive care conțin o cantitate crescută de carbohidrați, grasimea trans este abandonată. Băuturile dulci, carbogazoase sunt mai bune să nu folosească, în schimb, trebuie să beți apă purificată fără gaz.

Crește activitatea fizică. Mișcarea este viața. Adolescenții sunt supraponderali care doresc să piardă în greutate, pediatrii recomandă mișcarea mai mult. Deci, mai multe calorii sunt consumate, ceea ce contribuie la descărcarea rapidă a kilogramelor suplimentare.

Începeți să pierdeți greutatea acum, ascultați sfatul nostru: Încercați să coborâți și să urcați pe podea nu pe lift, ci pe scări.

Dacă școala nu este departe, de ce să nu mergeți la ea pe jos și să nu vă scăldați în transportul strict? Dacă nu există contraindicații medicale, nu săriți lecțiile de educație fizică. După școală, du-te la curte, joacă fotbal, volei, alte jocuri active. Înscrieți-vă în piscină.

În timpul înotului, apare lucrarea multor mușchi, calorii sunt pierdute instantaneu. Opțiunea ideală pentru cei care doresc să piardă în greutate este să se înscrie în secțiunea sportivă.

Alte măsuri de normalizare a greutății Înscrieți-vă la o recepție la medicul pediatru.

cum să pierdeți adolescentul în greutate pierderea destul de puternică în greutate înainte și după

Uneori cauzele obezității sunt bolile, este necesar să se excludă probabilitatea lor. Părinții, aproape și prietenii ar trebui să aibă sprijin psihologic pentru a pierde în greutate, apoi obținerea rezultatului dorit va fi mult mai ușor.

Unii adolescenți fumează, folosesc energie. Este necesar să începem lupta împotriva acestor preferințe dăunătoare.

Cum să reduceți greutatea într-o săptămână - fără a daunează sănătății Nutriționiștii nu consiliază greutatea de depozitare cu un ritm rapid, pierderea puternică în greutate este plină de probleme de sănătate, piele de piele.

Probabilitatea este ridicată, după o pierdere rapidă în greutate, vor apărea kilogramele plecate. Nici un rău pentru sănătatea adolescentului timp de o săptămână se recomandă să piardă în greutate nu mai mult de trei kilograme.

Principalul lucru nu este de a locui pe realizat, să mențină stilul de viață corect. Oferim metoda originală de scădere în greutate cu o durată de 7 zile. Este o combinație de dietă de descărcare și exerciții moderate. Pentru a pierde rapid greutatea și nu dăunează sănătății, este necesar să urmați cu strictețe cerințele tehnicii.

Deci, ar trebui să refuzați fumatul, consumul de energie, cafea, sifon. Nu pot pierde mese, trebuie să consumați de grame de apă pură în timpul zilei.

Cum să pierdeți în greutate adolescent într-o săptămână - zi după zi luni. Reduceți consumul de grăsimi, proteine, carbohidrați. Cursuri moderate de educație fizică. Ziua cum să pierdeți adolescentul în greutate construită astfel: De dimineață mic dejun: mai multe banane, ceai verde în loc de zahăr - 1 linguriță.

O oră după mic dejun - o jogging ușoară cu o durată de 40 de minute. Este necesar să se ruleze într-un ritm moderat, respirația nu trebuie să fie bătut înapoi. După ce a alergat, faceți exerciții cu gantere: mahi în jurul laturilor, îndoirea mâinilor. De asemenea, trebuie să produceți o serie de pushu-uri și pull-up-uri. ÎN cină marţi. Ziua descărcării fructelor-legume. În această zi, fructele și legumele sunt lăsate să consume în orice cantitate.

Dar există o singură condiție: în fiecare masă, este imposibil să se amestece diferite tipuri de fructe și legume. Diferența dintre recepții ar trebui să fie de cel puțin 3 ore. Continuăm să descărcați și să învățăm. Ziua este construită după cum urmează: De dimineață mic dejun - mere.

O oră după ce vine momentul activității fizice. Ca și luni, trebuie să începeți cu o jogging ușor timp de 40 de minute într-un ritm moderat. Urmăriți că respirația nu coboară. Apoi, faceți exerciții cu gantere Mahas în jur, mâini plianteprecum și o serie de pushu-uri și pull-up-uri. ÎN cină - O mică parte din fulgi de ovăz, o pereche de ouă cum să pierdeți adolescentul în greutate, salată de legume.

Pe cină - Fructe, porțiune de brânză de vaci. Descărcare Apple. Există mere permise în orice cantitate. Există importante între mese pentru a lua o pauză de trei ore. ÎN cină - felie mică de pește fiert, porțiune mică de orez, salată de legume. Timp de prânz - Pe cină - Salată de legume, de grame de Kefir, o bucată de pâine neagră sau de tărâțe. Pe cină - Fructe în cantități nelimitate. Pe cină - O mică parte din orez, o bucată mică de pește fiert. Pe mic dejun - Fructe proaspete de grame.

Este necesar să se ruleze într-un ritm moderat, respirația nu trebuie să se nască. După alergare cum să pierdeți adolescentul în greutate exerciții cu gantere: mahi pe laturi, îndoirea mâinilor.

Pe cină - Porțiunea de cereale de hrișcă, ficat fiartă, salată de legume. Pe cină - salată de legume, mai multe felii de brânză. Cum vă ajută băieții și fetele să piardă în greutate fără diete Părinții sunt responsabili etapele finale ale pierderii grăsimilor copiii lor.

Dacă copilul a marcat supraponderal, părinții trebuie să depună toate eforturile pentru a-l ajuta să piardă în greutate. Oferim o listă de recomandări Cum să pierdeți în greutate adolescentă.

Urmăriți copilul mai mult în mișcare, a mers, a mers pe jos. Jocuri în curte, sporturile sunt binevenite. Nu cumpărați niciodată produse nocive pentru copii. Declarația de război împotriva ciocolatei, bomboanelor, chipsurilor, producției de gaze, fast-food. Explicați copilul că mâncarea este o nevoie, nu plăcere. Nu încurajați copilul cu dulciuri. Urmați modul de alimentare - copilul ar trebui să mănânce în mod strict anumite intervale.

Te simți bine, urmăriți greutatea. Este puțin probabil ca copilul al cărui părinți să fie supraponderali, vrea să-l lupte. Tratați sprijinul psihologic copilului, mai ales dacă nu va pierde în greutate.

Cum să mănânci pentru a pierde în greutate În majoritatea cazurilor, cauza obezității este o nutriție incorectă, dezechilibrată. Dacă există totul fără parsare, lupta împotriva excesului de greutate va fi în zadar. Începeți să mâncați corect acum, iar apoi pierderea în greutate va fi rapidă și inevitabilă.

Se potrivesc într-un timp strict definit, încercați să nu încălcați programul de masă. Consumați cum să pierdeți adolescentul în greutate mai mare parte a produselor în timpul prânzului și nu pentru cină: după nu este recomandată.

Nu mâncați mâncare rapidă, refuzați să mâncați produse semifinite.

Nu mâncați apă dulce carbonată. Punerea alimentelor în plăci mici, nu creșteți porțiunile. Refuzați consumul de produse prăjite, afumate, murături.

Pregătiți o pereche, utilizați alimente fierte. Porniți dieta mai multe fructe, legume. Mai puțin mâncăruri mâncăruri și mai bine gătiți deloc fără sare. Alimente solute înainte de utilizare.

cum să pierdeți adolescentul în greutate fat burner fresno ca

Dieta pentru adolescenti ani Dieta este un mijloc eficient pentru pierderea în greutate. Dar copiii și adolescenții trebuie să fie prescrise cu prudență. Înainte de a începe o dietă, este mai bine să consultați un pediatru. Noțiuni de cum să pierdeți adolescentul în greutate cu nutriție dietetică treptat, cu cele mai mici semne ale dietei este recomandat să se oprească imediat.

Iată câteva opțiuni pentru meniul adolescenților de la 13 la 16 ani. Teen dieta 11 ani Mic dejun: Brânză de cabana degresată porțiune de de grame cu miere, ou fiert, ceai. Cină: Supa de legume, file de pui portiune de de grame.

Persoană după-amiază: suc din legume sau fructe suferite proaspete, felie de pâine neagră. Cină: Pește fiert, salată de legume. Teen dieta timp de 12 ani Mic dejun: Fulgi de ovăz porțiune de de grame cu miere, ou fiert, ceai. Cină: Supă de legume, file de curcan porțiune de de grame.

Persoană după-amiază: doua mere. Cină: Brânză de cabana degresată porțiune de de gramepește fiert. Dieta pentru adolescenti 13 ani Mic dejun Cină: Cum să pierdeți adolescentul în greutate coapte în folie, salată de varză, ceai. Persoană după-amiază: Fructe. Cină: Caserola, gătită fără zahăr, iaurt. Adolescenti dieta 14 ani Mic dejun: Carne fiartă cu conținut scăzut de grăsimi porțiune de de gramedouă felii de paine, o pereche de roșii. Cină: Borsch fără bulion, mai mulți cartofi coapte în uniformă, salată de varză.

Persoană după-amiază: Mai multe superstaruri, iaurt. Cină: File de curcan porțiune de de grameceai. Dieta pentru adolescenti 15 ani Mic dejun: brânză de cottage cu conținut cum să pierdeți adolescentul în greutate de grăsimi porțiune de de grame cu pierderea în greutate bay ridge, ou fiert, ceai. Cină: Borsch fără bulion, carne de vită fast-fast porțiune de de gramedouă roșii.

Persoană după-amiază: de grame de Kefir, mai multe felii de pâine din Bran. Cină: File de pui porțiune de de grameceai. Dieta pentru adolescenți 16 ani Mic dejun: hrișcă cu mânzele cu conținut scăzut de grăsimi deservirea a de grameceai.

Cină: Supă de legume, carne de vită fiartă porțiune de de gramemai multe roșii.