Cum ți ai păstrat pierderea în greutate


Cura de detoxifiere îţi redă tonusul Calculează indicele de masă corporală În funcţie de metabolism,sex,vârstă şi alimentaţie,fiecare are greutatea sa.

cum să pierdeți în greutate 10 kg în luna cum să eliminați grăsimea mamelonului pieptului

De aceea,înainte să adopţi un regim alimentar drastic sau să faci sport,este bine să-ţi calculezi indicele de masă corporală IMC. Acesta îţi dă informaţii preţioase despre organismul tău,adică dacă eşti supraponderală,dacă ai o greutate normală sau dacă eşti prea slabă. Indicele de masă corporală se calculează prin împărţirea greutăţii,în kilograme,la înălţime,care se calculează în centimetri la pătrat.

De exemplu,dacă ai o înălţime de 1,65 m şi cântăreşti 60 de kilograme,indicele tău de masă corporală este ,72 1,65x1,65 ,adică 22, Fără diete cu puţine calorii Pentru a fi eficient,regimul tău alimentar nu trebuie să conţină restricţii alimentare prea severe,deoarece există riscul să iei din nou în greutate când renunţi la dietă.

citrice ajută la arderea grăsimilor pierderea în greutate karne ke gharelu sfaturi

După un meniu sărac în elemente nutritive,corpul tău se va obişnui cu puţine calorii şi chiar dacă mănânci normal,el tot va avea tendinţa să stocheze calorii suplimentare.

Aşa că încearcă să nu slăbeşti mai mult de de grame săptămânal.

10 trucuri pentru a-ţi păstra greutatea

Nu te lipsi de proteine Pentru a fi în cea mai bună formă,corpul tău are nevoie să primească zilnic doza necesară de nutrienţi. Este important să mănânci proteine pe care le iei din lapte,din ouă,din peşte,din carne de pasăre şi de vită.

cea mai bună condiționare pentru pierderea de grăsimi apetit block picaturi slabit

De asemenea,nu uita să-ţi completezi regimul alimentar cu fibre,vitamine şi antioxidanţi obţinute din fructe şi din legume,din paste sau din ceaiuri. Evită grăsimile "rele" Atunci când vrei să te menţii în formă,fereşte-te de grăsimile saturate,care tind să ridice nivelul colesterolului din sânge. Prin urmare,limitează consumul de unt,smântână,brânzeturi,dulciuri şi produse de patiserie.

Mănâncă ponderat Formula succesului,atunci când vrei să slăbeşti ,nu este să renunţi la alimentele care îţi plac,chiar şi când acestea sunt dăunătoare.

Servicii Nutriție | Slăbit | Pierdere în Greutate - Petre Bogdan

Dimpotrivă,le poţi savura pe îndelete dacă ştii când să te opreşti. O bucăţică de ciocolată nu te îngraşă,însă o cutie întreagă cu bomboane de ciocolată se va simţi pe cântar. Nu mânca tot timpul Specialiştii în nutriţie spun că este bine să mâncăm numai atunci când ne este foame şi nu tot timpul zilei.

Se pare că atunci când mănânci fără să-ţi fie foame,organismul stimulează producţia de insulină,un hormon responsabil de creşterea în greutate. Lichidele,miracol pentru sănătate Apa te ajută să elimini toxinele şi oferă vitalitate şi strălucire organismului.

4 secrete pentru pierderea in greutate

Prin urmare,bea apă,ceai şi cafea în cantităţi moderate. În plus,doi litri de lichide pe zi ajută digestia şi alungă durerile de cap. Fă mişcare Când cum ți ai păstrat pierderea în greutate să dai jos câteva kilograme,ţine cont de faptul că activitatea fizică este la fel de importantă ca şi ceea ce pui în farfurie.

Practicarea sportului,în afară de a tonifia musculatura,creşte şi aportul caloric. Astfel,necesitatea de a-ţi monitoriza dieta este mai mică.

10 trucuri pentru a-ţi păstra greutatea

Optează pentru un meniu de detoxifiere Dacă ai exagerat cu alimentele bogate în grăsimi,este recomandat să optezi pentru cum ți ai păstrat pierderea în greutate meniu de detoxifiere. Alege să consumi peşte alb,legume fierte şi iaurturi sau brânză degresată. Înarmează-te cu răbare Utimul,dar nu cel din urmă sfat pentru a-ţi menţine greutatea corporală este să mesteci cât mai uşor când mănânci şi să nu te laşi pradă meselor îmbelşugate atunci când eşti stresată. Nu uita că depinde de tine să-şi controlezi greutatea şi cu puţină voinţă poţi muta chiar şi kilogramele încăpăţânate de la locul lor.