Cum de a face jogging pentru a arde grăsime. Instrucțiuni pentru formarea intervală


Redă-ți dieta Oricare ar fi forma corpului ideal, exercițiile fizice și o dietă sănătoasă vă pot ajuta să o realizați. Antrenamentele cardiovasculare regulate vor arde caloriile pentru pierderea de grăsime în jurul secțiunii medii, în timp ce antrenamentul de forță vă va ajuta să vă construiți dimensiunea pe coapse.

  • Pierderea în greutate a alăptării sa oprit
  • Ce formă de antrenament este potrivită pentru arderea grăsimilor, în special de pe abdomen?
  • Cum sa arzi grasimile la sala de gimnastica?

Păstrați-vă caloriile sub control și mâncați alimente care promovează energia pentru a vă alimenta prin antrenamente. Alungă-ți burta Aceasta ar trebui să fie o veste bună: nu trebuie să petreceți ore pe bandă pentru a vă atinge obiectivele corpului.

7 greseli cardio facute la antrenamente.

De fapt, a petrece mai puțin timp făcând exerciții - dar făcând-o mai intens - este de fapt mai bun pentru arderea grăsimilor din burtă. Cardio de înaltă intensitate înseamnă să-ți dai totul pe bandă de alergat, bicicletă, eliptică sau în clasa de kickboxing cardio. Este diferența dintre alergare și alergare sau alergare și sprinting. Pentru a vă face o idee despre ceea ce face o mare diferență de lucru mai greu, verificați acest lucru: joggingul într-un ritm de 5 mile pe oră timp de 30 de minute arde între și de calorii, în funcție de greutatea dvs.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Trebuie să mergi într-un ritm de 3,5 mile pe oră pentru o oră întreagă pentru a arde aceeași cantitate de calorii. Beneficiile exercițiilor fizice de mare intensitate nu se opresc aici. Lucrul la o intensitate foarte mare s-a dovedit a fi semnificativ mai eficient în arderea grăsimilor din burtă decât exercițiile de intensitate mai mică, potrivit unui studiu publicat în Medicină și știință în sport și exerciții fizice în Dar ajungând la acel nivel maxim de intensitate este locul în care începeți cu adevărat să ardeți niște grăsimi serioase.

Din fericire, nu trebuie să fii acolo mult timp pentru a obține beneficiile de ardere a grăsimilor din burtă. Sunt suficiente scurte scurte eforturi de intensitate foarte mare, pe care le puteți realiza printr-un antrenament pe intervale de intensitate mare, sau HIIT.

Cum sa arzi grasimile la sala de gimnastica?

Sprint cât cum de a face jogging pentru a arde grăsime repede poți, nu reține nimic păstrează-l în siguranță, desigur. După 30 până la 60 de secunde mai puțin dacă aveți nevoie; mai multe dacă putețireveniți la ritmul de jogging.

cum de a face jogging pentru a arde grăsime

Recuperați-vă pentru un minut, apoi dați-l din nou în viteză. Faceți acest lucru timp de aproximativ 20 de minute, apoi răcoriți-vă. Construiește-ți coapsele și arde grăsimile Construirea mai multor mușchi este una dintre cele mai bune modalități de a menține grăsimea la distanță și este necesară pentru a obține coapse mai mari.

cum de a face jogging pentru a arde grăsime

Cu cum de a face jogging pentru a arde grăsime ai mai mult mușchi, cu atât este mai mare metabolismul tău în repaus RM. Plan dieta dvs. Oamenii cu mai mulți mușchi arde mai multe calorii atunci când nu fac absolut nimic. Desigur, trebuie să muncească din greu pentru a ajunge acolo, la fel și tu.

POT JOGGING 20 DE MINUTE ARDE GRĂSIME DIN BURTĂ? - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ - 2021

Dar va merita. Dacă faci deja antrenament de forță, grozav. Dacă nu sunteți, este timpul să săriți înăuntru. Două-trei zile pe săptămână, efectuați un anumit tip de activitate de întărire a mușchilor care vizează toți mușchii corpului - brațe, umeri, piept, spate, abdominale și oblici, fund și picioare. Acum, antrenamentele de formare a forței vin în multe forme. S-ar putea să faceți Pilates sau yoga sau să luați un curs regulat de kickboxing cardio.

Cele mai bune exerciții pentru arderea grasimilor, intervale de antrenament

Toate acestea sunt activități purtătoare de greutate care provoacă adaptări ale mușchilor, făcându-i mai puternici și mai mari.

Cu toate acestea, dacă doriți să vă vizați coapsele, poate fi necesar să faceți câteva exerciții mai specifice acasă sau la sală. Cele mai bune exerciții pentru creșterea dimensiunii mușchilor coapsei includ genuflexiuni, impasuri, dimineți bune, bucle pentru hamstring, extensii de picioare, step-ups și lunges.

cum de a face jogging pentru a arde grăsime

Aceste exerciții vizează, de asemenea, toți ceilalți mușchi din corpul inferior, astfel încât să le puteți face ca parte a antrenamentului corpului inferior.

Alegeți câteva dintre acestea în fiecare antrenament. Faceți trei până la cinci seturi de câte opt până la 12 repetări din fiecare folosind o greutate suficient de grea încât coapsele dvs.

Dar despre abdomenele mele? Nu trebuie să faceți o mulțime de exerciții abdominale pentru a obține abdominale plate.

Cum să-ți faci coapsele mai mari și stomacul mai subțire

De fapt, poți face abdomene toată ziua, dar dacă ai un plus de grăsime corporală, nu îți vei vedea abdomenul. Deci, faceți câteva exerciții ab la fiecare antrenament și concentrați-vă mai mult timp pe antrenamentul de forță totală și pe cardio. Redă-ți dieta Ceea ce mâncați joacă un rol imens în cantitatea de grăsime corporală pe care o aveți, în special în jurul secțiunii medii.

Este important să găsiți acel loc dulce în care luați doar suficiente calorii pentru a susține un stil de viață activ, dar suficient de puține pentru a rămâne într-un deficit caloric pentru pierderea în greutate. Quinoa și orezul brun sau negru sunt opțiuni excelente. Limitați consumul de lactate Gustare pe fructe proaspete și nuci Evitați alimentele prăjite, procesate și zaharate Păstrați dulciurile pentru o delectare ocazională Bea apă și ceai neîndulcit în loc de băuturi zaharoase Dacă urmați aceste reguli, pierderea grăsimii din burtă este mult mai ușoară.

Veți avea, de asemenea, energia sănătoasă de care aveți nevoie pentru a vă antrena și proteinele și alți nutrienți de care corpul dumneavoastră are nevoie pentru a construi mușchi.