Consumul de kilojoule pe zi pentru pierderea în greutate. Generalitati


Încercarea de a pierde în greutate este o muncă grea. Trebuie să planificați mese și gustări și să depuneți un efort mare pentru a evita situațiile care declanșează mai multă masă și băut decât v-ați plănuit. Dietele pot fi, de asemenea, foarte antisociale.

Postul intermitent este denumirea largă a dietelor atunci când postim într-o oarecare măsură în unele zile ale săptămânii, dar nu în toate; mănânci normal în celelalte zile. Aceasta reprezintă doar 2.

Tabel Kororaznaya pentru pierderea în greutate - o listă de produse sau mese gata cu calculat pentru ei numărul de calorii pe de grame.

O persoană medie are nevoie de aproximativ 8. Pentru a pierde între un sfert și jumătate de kilogram pe săptămână, ar trebui să vă reduceți aportul de energie cu 2. Pe parcursul unei săptămâni întregi, acest lucru este echivalent cu reducerea consumului total de energie cu Dietele de post comprimă această reducere de În termeni practici, acest lucru înseamnă că vă reduceți aportul cu atât de mult în câteva zile, nu trebuie să fiți atât de strict în celelalte zile.

O altă variantă este postul de 16 ore peste noapte, unde mâncarea este restricționată in fiecare zi la o fereastră de opt ore, cum ar fi - În toate tipurile de diete cu restricții de energie intermitente, nu cunoaștem beneficiile sau daunele pe termen lung.

Orice abordare intermitentă a postului va funcționa dacă puteți tolera durerile de foame și vă puteți lipi de ea.

Dacă cineva nu dorește să schimbe ceva în dieta și stilul său de viață, nu se întâmplă nimic. Dar regimul alimentar nu ajută corpul să rămână sănătos și totul, de la ecuația mifflin până la pierderea în greutate, nu redobândește greutatea și duce la o creștere și mai mare în greutate.

Sună ușor, dar este un lucru foarte greu de făcut și pentru mulți nu este realist. Când posti, corpul tău crede că există foamete și va încerca să te facă să mănânci. Cu alte cuvinte, nu mănâncă în exces, ci doar mănâncă normal consumul de kilojoule pe zi pentru pierderea în greutate zilele care nu sunt rapide.

Deci, își reduc consumul total de kilojoule pe parcursul întregii săptămâni.

  1. Cât de mult KJ puteți lua într-o zi?
  2. Masă Kororazny pentru pierderea în greutate - mese și meniuri pentru fiecare zi - Analize June
  3. Aveți nevoie de prudență Strategia "nouă" a pierderii în greutate, cunoscută sub numele de dieta 5: 2, a primit multă atenție în mass-media de la cartea "Dieta rapidă: Secretul postului intermitent - pierdere în greutate, rămâneți sănătos, trăi mai mult a fost lansat la sfârșitul anului trecut.
  4. Cât de mult KJ puteți consuma zilnic (sănătate, nutriție)
  5. Iată subțire pe post pentru scăderea în greutate - dieta 5: 2 - Sănătate + medicină
  6. Care sunt dietele "fasting" și vă ajută să pierdeți în greutate? - Sănătate + medicină

Ce zici de dietele cu energie foarte scăzută? Un tip specific de dietă de post continuă în fiecare zi se numește o dietă modificată rapid sau o dietă foarte scăzută în energie. Acestea vă limitează la 1.

Cât de mult KJ puteți lua într-o zi?

Aceștia folosesc produse numite înlocuitoare de masă formulate, sub formă de milkshake-uri sau snack-baruri pentru a înlocui majoritatea meselor și gustărilor. Acestea sunt completate cu vitamine și minerale pentru a satisface nevoile nutritive ale organismului.

Astfel de programe cu energie foarte scăzută includ de obicei o masă mică care conține câteva căni de legume pentru a crește aportul de fibre și nutriențio cantitate mică de ulei pentru a menține funcționarea vezicii biliare și, uneori, un supliment de fibre pentru a controla constipația. Acestea sunt rezervate atunci când trebuie să slăbiți urgent din motive de sănătate sau înainte de operație.

Postul continuu folosind aceste diete cu energie foarte scăzută este asociat cu o reducere a foamei.

Cum se poate pierde rapid in greutate

Se crede că acest lucru se datorează producerii de molecule numite cetone care traversează bariera hematoencefalică din fluxul sanguin al creierului în țesuturile sale și reduc apetitul. Dietele intermitente de post care durează cel puțin șase luni îi ajută pe oameni să slăbească.

În concordanță cu acest rezultat, un studiu publicat săptămâna trecută a randomizat de adulți fie la post alternativ de zi, fie la o dietă de restricție energetică continuă, fie la nicio intervenție, timp de șase luni.

consumul de kilojoule pe zi pentru pierderea în greutate

Au fost urmăriți încă șase luni după aceea. Nu a existat nicio diferență în pierderea în greutate între grupurile de dietă după un an. Și o revizuire care a comparat intervențiile comportamentale pentru gestionarea greutății cu cele care includeau și diete cu energie foarte scăzută a constatat că abordările cu energie foarte scăzută au obținut o pierdere în greutate ușor mai mare timp de până la doi ani.

Cine nu ar trebui să încerce o dietă de post?

  • Sus Ecuatia care poate fi aplicata pentru scaderea in greutate se bazeaza pe faptul ca jumatate de kilogram de grasime este acumulat in urma consumului a de calorii.
  • Care este cea mai bună dietă pentru pierderea în greutate?
  • Ce trebuie sa stii despre calorii Numarul de calorii de care organismul nostru are nevoie zilnic variaza in functie de mai multi factori, precum: varsta, sexul, greutatea si stilul de viata adoptat.
  • Ecuația Mifflin pentru pierderea în greutate L arzător de grăsime carnitină
  • Ce sunt dietele de post și vă ajută să slăbiți?
  • Profilul pierderii în greutate evansville în

Dietele de post nu sunt pentru toată lumea. Persoanele cu probleme medicale majore sau care iau o serie de medicamente, inclusiv insulină, nu ar trebui să meargă pe ele, decât sub supraveghere medicală; nu sunt potrivite pentru copii, în timpul sarcinii sau pentru persoanele cu tulburări alimentare; și pot exacerba unele condiții de sănătate mintală.

Dietele de post pot avea, de asemenea, efecte secundare.

consumul de kilojoule pe zi pentru pierderea în greutate

Efectele secundare pot include constipație, dureri de cap, respirație urât mirositoare, boli ale vezicii biliare, gută și inflamații hepatice. Așadar, înainte de a începe o dietă de slăbit, consultați-vă medicul pentru un control. Când aveți nevoie de mai mult sprijin pentru a vă îmbunătăți obiceiurile alimentare sau dieta pe care o urmați nu mai funcționează, trebuie să încercați o altă abordare. Acesta este un moment bun pentru a primi sfaturi și de la un dietetician acreditat.

Ce sunt dietele „de post” și vă ajută să slăbiți?

Care este cea mai bună dietă pentru pierderea în greutate? Cea mai bună dietă pentru a vă ajuta să obțineți o greutate sănătoasă este una cu care puteți rămâne. De asemenea, ar trebui să te ajute să te simți mai bine și să fii mai sănătos. Aducând îmbunătățiri obiceiurilor alimentare obișnuite, cu care poți trăi permanent, vei scădea în greutate.

consumul de kilojoule pe zi pentru pierderea în greutate

S-ar putea să nu fie greutatea visului tău, dar este probabil să fie realist. S-ar putea să nu pară sexy, dar este adevărat. Acest articol a fost publicat inițial pe The Conversation.

consumul de kilojoule pe zi pentru pierderea în greutate

Citiți articolul original.