Coapse slăbește fundul bikini. Ghid pentru leneșul din tine: cum să slăbești fără dietă sau sală Cum să slăbești pe fundul tău


Înlocuiți grăsimea cu mușchi

Pagina principala Slăbește rapid pentru silueta ta bikini perfectă Zilele se prelungesc, se face mai cald, vacanța este planificată: soare, mare și plajă, plajă.

Coapse slăbește fundul bikini sunt fericiti. Și apoi vine privirea în oglindă. Draga mea, draga mea; Șoldurile se rostogolesc, coapsele și fesele arată efectele iernii - există câteva kilograme prea mult agățate peste tot. Așadar, urcă pe slănină, slăbește. Și rapid și permanent. Vei mai putea face asta în câteva săptămâni rămase înainte de vacanță?

Slăbit rapid: 6 exerciţii ca să-ţi faci fundul imposibil de ignorat

Funcționează, crede-mă: slăbește rapid pentru silueta ta perfectă de bikini - o poți face. Iată sfaturile potrivite pentru pierderea rapidă și permanentă în greutate. Există două componente principale: exercițiile fizice și coapse slăbește fundul bikini corectă. Așa funcționează o dietă slabă Să începem cu nutriția, pentru că aceasta este cauza problemei.

Sculpteaza-ti Posteriorul: Circuit De Exercitii Pentru Fese

Avem același ritm alimentar de secole: micul dejun, prânzul și cina. E greșit: mănâncă doar când ți-e foame. Cât de des ajungem în vasul pentru biscuiți, pentru o gustare sau o bucată de ciocolată - fără să ne fie foame.

coapse slăbește fundul bikini cum să găsiți pierderea procentuală a greutății corporale

Doar pentru că aceste mici păcate stau în jur aproape peste tot și sunt la îndemână în orice moment. Mănâncă doar când ți-e foame - și kilogramele se vor topi. În loc de alimente coapte sau prăjite, mâncați alimente fierte sau aburite.

TOP 8 EXERCITII PENTRU FESE / ANTRENAMENT ACASA/ Home Workout Routine [HD]

În loc de sosuri groase bulion ușor, în loc de carne grasă legume sau pește. În loc de unt, folosești uleiuri pentru gătit. Cârnații, șunca vindecată, brânza grasă și popularele ouă prăjite cu slănină dispar de pe masa de mic dejun. În schimb, muesli, fulgi de ovăz cu o mână de fructe de padure sau fructe. Când mănânci, alegi adesea o opțiune vegetariană. Plăcintele, prăjiturile grele și dulciurile prăjite în grăsime sunt anulate.

Aveți întotdeauna un bol de gustări în fața micuței mese atunci când vă uitați la televizor? Nici o problema. În loc să folosiți biscuiți, praline, chipsuri și bețișoare de covrig, umpleți-le pur și simplu cu bucăți de castraveți, felii de dovlecei, roșii tocate și o baie ușoară de iaurt. Puteți mânca aproape totul - dar doar mai puțin Nu vă interzice nimic.

Slăbește rapid pentru silueta ta bikini perfectă

Mănâncă orice îți place - dar în porții mai mici. Nu va trece mult până când mâncați fructe, salată verde și fructe de pădure, mai degrabă decât un sandviș cu brânză sau cârnați.

coapse slăbește fundul bikini pierderea în greutate 78223

Ar trebui să reduceți considerabil cantitatea de grăsimi coapse slăbește fundul bikini carbohidrați din dieta dvs. Pentru a face ca grăsimile să dispară și să construiască mușchi, corpul dumneavoastră are nevoie de o dietă săracă în calorii, dar sănătoasă și echilibrată.

Consumați alimente care conțin o mulțime de acizi grași polinesaturați cât mai des posibil. Cum ar fi latocha pierdere în greutate scott hering, macrou, somon și ton. Evitați toate produsele din făină albă, treceți la produse din cereale integrale. Avantajul acestui lucru este că sunteți mai sățioși și mâncați mai puțin. O siluetă de bikini foarte bună include și construirea mușchilor.

Produsele din soia sunt, de asemenea, foarte recomandate, la fel ca leguminoasele linte, fasole, naut. Corpul are toată ziua să-l proceseze. Există două alte lucruri importante pentru a pierde în greutate: bea suficient și dormi suficient.

Bea cel puțin doi până la doi litri și jumătate de apă minerală sau ceai de fructe neantrenat pe zi. Corpul tău folosește și calorii în timp ce dormi. Și ai nevoie de somn pentru a menține un metabolism sănătos. Deci, ar trebui să dormiți cel puțin șapte până la opt ore.

Stomacul strâns, coapsele strânse și fundul ferm aparțin figurii bikini. Iată cele mai importante și mai simple exerciții pe care le poți face pierdeți grăsimea asap ușurință singur.

coapse slăbește fundul bikini ușor de ardere a grăsimilor

Departe de burtica zbuciumata Stai întins pe spate, încrucișează-ți brațele după cap. Ridicați picioarele până când coapsele sunt îndreptate în sus, picioarele inferioare stând în unghi drept. Acum întindeți degetele de la picioare - și acum ridicați încet capul.

Fund, fesieri, posterior, derrier si alte nume pentru aceeazi zona corporala admirata de multi dintre noi. Pe deoparte unul dintre cei mai mari muschii din corp, insa in acelasi timp si grupa musculara cea mai ignorata la exercitii si antrenamente. Stilul de viata de a petrece ore in sir pe scaun, realizarea acelorasi exercitii antice si prostul obicei de a ignora lucrurile pana este prea tarziu, fac ca majoritatea oamenilor societatii moderne inclusiv barbatii sa aiba un fund moale, lasat si pleostit. Si nu doar ca fesele moi arata jalnic intr-un pantalon scurt, insa faptul ca nu faci exercitii pentru fund pot cauza urmatoarele probleme pe care tin sa le afli astazi….

Acest lucru încordează mușchii din picioare. Acum întindeți încet coapsele înainte, lăsând picioarele inferioare în aer, acestea nu trebuie să atingă podeaua. Țineți această poziție câteva secunde, apoi reveniți încet la poziția inițială.

Mai presus de toate, antrenezi mușchii drepți abdominali - și ei formează figura bikini. Cu cât faceți mai mult acest exercițiu, cu atât mai repede se va aplatiza stomacul și coapse slăbește fundul bikini abdominal va deveni dur. Dă-mi acel fund ferm Vă întindeți pe spate și vă fluturați picioarele astfel încât tălpile picioarelor să fie plate pe podea.

Așează brațele lângă corp, cu palmele în jos. Acum ridicați fundul până când coapsele și partea superioară a corpului sunt drepte.

Account Options

Numai capul, umerii și tălpile picioarelor încă ating pământul. Acum formează un spate gol și încordează-ți stomacul și fundul în timp ce apeși mâinile ferm pe podea. Țineți această poziție timp de zece până la 15 secunde, apoi relaxați-vă. Repetați acest exercițiu de coapse slăbește fundul bikini ori. Aceasta va antrena mușchiul Glutens maximus, cel mai mare mușchi gluteus.

Puteți crește efectul ridicând un picior de pe podea și ridicând ușor brațul opus. Repetați pachetul de cinci exerciții de mai multe ori pe zi. Asta va face minuni. Pentru coapse ferme și subțiri Pentru acest exercițiu, trebuie să vă întindeți pe partea laterală cu picioarele drepte.

  1. Antrenament complet pentru modelarea si tonifierea fundului Stiu ca timpul prea scurt reprezinta in general motivul pentru care o multime de oameni considera ca nu pot face sala, iar despre antrenamentele pentru acasa nici nu merita discutat pentru ca este si mai greu sa te mobilizezi!
  2. Deltoid fat burn

Sprijină-te pe brațul care se află sub corpul tău și așează-l pe celălalt pe șold, întins. Ridicați șoldurile, astfel încât să atingeți podeaua doar cu antebrațul și marginea exterioară a piciorului. Trunchiul ar trebui să fie în linie coapse slăbește fundul bikini cu picioarele.

Acum strângeți picioarele și fundul. Țineți poziția timp de aproximativ zece secunde, apoi coborâți șoldurile înapoi pe podea și relaxați-vă mușchii. Repetați exercițiul de mai multe ori, apoi treceți la cealaltă parte. Și apoi vacanța pe plajă poate începe în sfârșit.