Ce trebuie să faceți pentru a pierde rapid grăsimea


Și cum să reduci grăsimea abdominală prin exerciții? Chiar și cei care au slăbit ce trebuie să faceți pentru a pierde rapid grăsimea plâng de grăsimea lor burtică încăpățânată, care pur și simplu nu pare să dispară. Pentru a obține un stomac plat și atractiv, trebuie să urmați o anumită diagramă dietetică și să faceți anumite tipuri de exerciții pentru a reduce grăsimea abdominală în fiecare zi.

Prin exerciții fizice, nu ne referim doar la exercițiile stomacale, ci și la altele. Aceasta include aerobic, Pilates, dans, cardio și Zumba. Chiar dacă abdomenul ce trebuie să faceți pentru a pierde rapid grăsimea ar putea fi locul cel mai sensibil la care să slăbești, nu ar trebui să renunți niciodată. Încercarea este primul pas pentru a avea succes.

Dacă sunteți sigur că doriți să vă reduceți burta, atunci ar trebui să citiți acest articol care va acționa ca un ghid perfect.

Exercițiile de reducere a grăsimii din burtă sunt o parte foarte importantă a pierderii în greutate, deoarece vă ajută să vă construiți pe abdomen, dacă sunteți înclinați în culturism sau altfel vă va face să vă simțiți sănătos și în formă.

Grăsimea abdominală este doar o piedică pentru stilul tău de viață și trebuie tăiată imediat. Există mai multe modalități prin care puteți obține grăsime abdominală, care poate include alimentarea nedocumentată, stilul de viață stresant și chiar consumul excesiv de alcool, care trebuie restricționat la mugur dacă doriți să vă ajutați să trăiți un stil de viață sănătos.

Mai întâi ar trebui să faceți puțină cercetare online dacă doriți să aflați mai multe despre pierderea grăsimii din burtă, dar una dintre cele mai bune părți despre acest articol este că vă va oferi unele dintre cele mai bune modalități prin care puteți reduce burtica acasă cu unele dintre cele mai ușoare, dar cele mai eficiente exerciții.

Exerciții de pierdere a grăsimii abdominale pentru bărbați și femei: Următoarele sunt cele mai bune și mai eficiente exerciții de reducere a grăsimii din burtă, care sunt lucrări extraordinare pe stomac, alegeți oricare dintre ele și scăpați de grăsimea din burtă.

Exerciții pentru a reduce grăsimea abdominală: Crunchii se spune că sunt cel mai bun mod de a vă arde grăsimea din burtă.

ce trebuie să faceți pentru a pierde rapid grăsimea sfaturi de pierdere a grăsimilor la domiciliu

Există o varietate de exerciții de criză pentru a reduce burta pe care ar putea să le încercați. Începeți un exercițiu de criză simplu, întinzându-vă plat pe pământ, cu genunchii îndoiți și picioarele pe pământ sau De asemenea, puteți ridica pur și simplu picioarele de pe sol făcând un unghi drept cu picioarele.

Următorul pas este să vă țineți mâinile fie în spatele capului, fie să le încrucișați pe piept.

  • 8 exerciții pentru a pierde grăsimea de pe burtă pe care le puteți face cu ușurință
  • Sfaturi Cum să scapi rapid de grăsimea de pe șolduri Corpul fiecăruia e află într-o poziție deoebit de dificilă de lăbit.
  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid, Puteți pierde grăsime peste tot
  • Pagina principala 8 exerciții pentru a pierde grăsimea de pe burtă pe care le puteți face cu ușurință O creștere a circumferinței taliei este legată de probleme cardiace grave, diabet de tip 2, demență și diferite tipuri de cancer.

Inspirați și expirați în timp ce vă duceți, trageți trunchiul pe podea. Acest exercițiu este foarte bun pentru ce trebuie să faceți pentru a pierde rapid grăsimea abdominali și ați putea începe prin a face această criză simplă de zece ori ca începător. Puteți trece apoi la încercarea Twist Crunches unde vă ridicați umărul drept spre stânga, păstrând în același timp corpul pe pământ. Odată ce sunteți obișnuiți să răsuciți crunchii, ați putea adăuga pe crunch lateral - adică să vă mișcați picioarele împreună cu umerii de la dreapta la stânga.

Crunch-urile laterale te ajută să lucrezi la mușchii laterali. Repetați crunch-ul simplu, crunch-ul răsucit și crunch-ul lateral de zece ori. Odată ce ați stăpânit mișcările, ar trebui să treceți la Reverse crunch, care este să vă mișcați picioarele în spate, împreună cu mișcările umărului.

Account Options

Să trecem acum la Vertical Crunch. Începeți cu o simplă criză și încrucișați-vă genunchii în timp ce picioarele sunt încă sus. Acum inspiră și expiră așa cum ai face într-o simplă criză, mutându-ți corpul superior de pe podea în pelvis. Acum, că ați învățat toate mișcările crizei, cel mai bine este să exersați trei seturi dintr-o singură dată și să vă mențineți burtica în formă. A Twist Crunches: Pentru a vă face exercițiile de stomac mult mai eficiente, încercați să faceți câteva exerciții răsucite, cel mai bun exercițiu pentru a reduce kaj je burner de grăsime din burtă.

Intinde-te pe podea si pune mana in spatele capului. Acum, când luați prima criză, ridicați întregul trunchi și deplasați umărul drept spre stânga.

ce trebuie să faceți pentru a pierde rapid grăsimea va ajuta colonul să mă ajute să pierd greutatea

Reveniți la poziția normală și repetați de cealaltă parte. Repetați acest exercițiu pentru grăsimea de pe burtă de următoarele zece ori și apoi relaxați-vă. De asemenea, puteți lua o pauză de 5 secunde și puteți reveni pentru încă zece.

Nu exagerați cu niciun exercițiu. B Crunch-uri inverse: Pentru a face exerciții fizice pierdere în greutate corpul de pace sens invers pentru a reduce grăsimea abdominală, trebuie să vă așezați pe podea și să fructele goji slabesc așezați palmele pe sol.

Ridicați picioarele în aer și îndoiți-le până ajungeți la 90 de grade. Păstrați picioarele suspendate în această poziție.

  • 6 moduri rapide și ușoare de a pierde rapid grăsimea | Instruire
  • Cum vă puteți îndepărta burta și părțile laterale într-o săptămână?
  • Cele mai bune 25 de exerciții pentru a pierde rapid grăsimea de pe burtă / burta acasă - Burtă
  • Cum să pierzi grăsimea abdominală într-o săptămână (% dovedit științific)
  • Cum să scapi rapid de grăsimea de pe șolduri | Sfaturi | June
  • Burtica va reveni odată ce încetăm să urmăm căile de atac?

Acum ridicați șoldurile, astfel încât să vă puteți apropia picioarele de piept. Aplicați o presiune asupra abdomenului în timp ce faceți acest lucru.

15 remedii casnice pentru reducerea grăsimii din burtă:

Acum slăbește-ți picioarele și adu-l înapoi la piept. Repetați de 20 de ori și apoi puteți trece la următorul exercițiu. C Exercițiu de minge pentru a reduce burtica: Trebuie să aveți o minge de exerciții. Intinde-te pe aceasta minge.

Păstrați partea inferioară a spatelui sprijinită corespunzător. Așezați-vă mâinile chiar în spatele capului. Acum ridică trunchiul de pe această minge prin contractarea abdomenului pentru tragerea fundului coastei cușcă la șolduri. Mingea trebuie să fie stabilă atunci când vă ondulați. Coborâți în jos pentru a face întinderea abdomenului. Repetați aceste 1 - 3 seturi.

D Crunch vertical de picior: Întinde-te la parter. Picioarele tale trebuie să fie drepte în sus. Țineți genunchii încrucișați. Acum, ține-ți mâinile chiar sub cap pentru sprijin. Contractează-ți abdomenul și ridică umerii de pe podea Picioarele tale trebuie să fie într-o poziție fixă, astfel încât să poți crăpa.

Puteți face acest lucru de la 1 la 3 seturi repetând 12 la Acesta este cel mai bun exercițiu pentru a reduce burtica E Strângere de braț lung: Culcați-vă pe podea sau chiar o covor va face. Extindeți brațele chiar în spate. Păstrați-le strânse lângă urechi. Ridicați umerii de pe podea foarte atent doar pentru a vă menține brațele drepte. Puteți face aceste 1 până la 3 seturi.

Câtă grăsime arde corpul tău natural

Mai presus de toate, exercițiile abdominale pentru a reduce grăsimea abdominală sunt foarte eficiente și oferă rezultate rapide în corpul dumneavoastră. Vezi mai mult: Cele mai bune moduri de a reduce grăsimea din burtă 2.

Exercițiu cu bicicleta pentru a reduce burtica: Ciclismul este unul dintre cele mai bune și perfecte exerciții pentru reducerea grăsimii din burtă fără efecte secundare. Culcați-vă pe podea și așezați-vă mâinile în spatele capului.

Acum ridicați ambele picioare în sus și îndoiți-le spre genunchi. Scoateți piciorul drept afară și apropiați-l de piept. După ce ați făcut acest lucru, scoateți simultan piciorul stâng afară și aduceți-l la piept. Alternează-ți picioarele ca și cum ai merge cu bicicleta. Continuați să faceți acest exercițiu pentru următoarele două-trei minute înainte de a vă putea opri.

S-ar putea să faceți un pic, dar, în final, vă veți face mai mult rău decât bine. Iată de ce: Dietele tipice restricționează caloriile și asta înseamnă scăderea metabolismului - cuptorul caloric din corpul dvs.

Aspirarea stomacului: Acest exercițiu este la fel de important ca și crunch-urile atunci când vine vorba de a-ți pune burtica în formă. Aspiratoarele pentru stomac sunt adesea numite poza întinsă pentru pisici sau poza în patru puncte.

15 remedii incredibile la domiciliu pentru a pierde grăsimea de pe burtă - Modă -

Se numește așa cum cobori pe patru picioare în timp ce corpul tău stă pe pământ cu sprijinul mâinilor și genunchilor. Odată ajuns în această poziție, inspirați adânc și eliberați mușchii abdomenului și când expirați, îi strângeți. Acum țineți mușchii 30 de secunde. Există un alt tip de exercițiu cu stomac pentru a reduce stomacul și vă ajută să vă tăiați burta. Așezați-vă pe un scaun și imaginați-vă că stomacul dvs. Respirați adânc cu nasul, imaginându-vă ca și cum ați duce stomacul la primul etaj.

Acum să mergem mai sus. Expirați cu gura în timp ce vă împingeți în continuare burta până la etajul 4 sau 5. În timp ce expiri, încearcă să-l menții de cel puțin cinci ori mai repede, astfel ce trebuie să faceți pentru a pierde rapid grăsimea să-ți strângi abdomenul de fiecare dată când expiri. Repetarea acestui lucru de cinci ori va avea grijă de mușchii ab. Încercarea acestor două tipuri de exerciții de vid stomacal funcționează cel mai bine pentru un începător care lucrează la controlul burticii.

Vezi mai mult: Remedii la domiciliu pentru îndepărtarea vergeturilor din burtă 4. Exercițiu de scaun pentru a reduce grăsimea din burtă: Majoritatea exercițiilor de tundere a abdomenului se pot face acasă.

După cum sugerează și numele, aveți nevoie pur și simplu de un scaun pentru a efectua acest exercițiu. Să învățăm cum să facem acest exercițiu pentru a reduce grăsimea abdominală.

ce trebuie să faceți pentru a pierde rapid grăsimea pierde grăsimea de sân după alăptare

Așezați-vă pe un scaun cu coloana vertebrală îndreptată în sus și umerii relaxați în același timp. Poziționați palmele orientate spre sol de partea șoldurilor. Respirați adânc, în timp ce respirați, ridicați picioarele ridicându-vă încet, ducând genunchii spre piept Ține-ți respirația și după cinci secunde așează încet picioarele în jos.

ce trebuie să faceți pentru a pierde rapid grăsimea top 5 sfaturi pentru a pierde rapid în greutate

Repetați acest lucru de câteva ori. Mișcările laterale: Una dintre cele mai bune și ușoare modalități de a-ți scădea grăsimea din burtă este să lucrezi pe talie.

  1. Pagina principala Cum să pierzi grăsimea abdominală în 1 săptămână?
  2. Danabol ds arde grăsimea
  3. Pierdere în greutate dr san jose ca
  4. Pierdere în greutate băuturi sănătoase

Acest exercițiu este foarte simplu. Tot ce trebuie să faceți este să stați în poziția de atenție, apoi să aduceți încet mâna dreaptă deasupra capului, formând o formă C în stânga. În timp ce picioarele tale sunt încă la sol se îndoaie cât mai mult posibil spre stânga, partea dreaptă a taliei se simte stresată.