Ce să pierdeți grăsimea corporală


Prese aeriene Lunges Opusul exercițiilor compuse sunt exercițiile de izolare, în care utilizați în primul rând un grup articular și muscular.

eliminați zahărul adăugat pierdeți greutatea ați pierdut greutatea în coreeană

Buclele bicepsului, de exemplu, implică doar articulația cotului și mușchii bicepsului. De ce exercițiile compuse susțin mai bine pierderea de grăsime Imaginați-vă efortul necesar pentru a face o creștere a vițelului versus o ghemuit ponderată și știți deja că exercițiile compuse necesită mai mult oomph a efectua decât mișcările de izolare.

Pierdeți grăsimea corporală în 5 săptămâni. Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

Dar cum se traduce exact asta cu rezultate mai mari în ceea ce privește pierderea de grăsime? În câteva moduri.

este de 5 htp folosit pentru pierderea în greutate hellfire fat burner ironmaxx

Când efectuați exerciții care implică mai multe grupuri musculare și articulații simultan, vă puneți mai multă tensiune pe sistemul nervos, care trebuie să vă coordoneze activarea și mișcarea musculară, precum și pe sistemul cardiovascular, care trebuie să livreze mai mult sânge mușchilor care lucrează, Spune Chesworth. Datorită acestei cereri mai mari, exercițiile compuse stimulează adaptări mai mari, ceea ce înseamnă că devii mai rapid. Un alt rezultat al exercițiilor compuse pierderea în greutate 275 175 cerere ridicată pe corp?

pierde în greutate 70 de lire sterline cute reviews burner fat

Deoarece veți folosi mai mulți mușchi și veți arde mai multe calorii făcând câteva seturi de genuflexiuni decât câteva seturi de creșteri laterale, concentrarea antrenamentelor pe exerciții compuse înseamnă că veți obține mai mult bang pentru dolarul dvs.

Antrenamentele mai eficiente înseamnă o arsură globală mai mare de calorii - și mai puțin timp necesar pentru ao face. Vă amintiți ce a spus Chesworth despre țesutul muscular care arde mai multe calorii în repaus decât grăsimea corporală?

Pierdeți grăsimea din corp. Înțelegeți "arderea"

Cu cât construiți mai mult mușchi cu exerciții compuse, cu atât mai multe și mai multe calorii arde automat corpul în fiecare zi, spune Wickham. De-a lungul timpului, acest metabolism mai rapid face o diferență notabilă în capacitatea ta de a elimina grăsimea corporală - și de a o menține.

Cum să profitați la maximum de exerciții compuse Vândut pe beneficiile de slăbire pe termen scurt și lung ale exercițiilor compuse?

In cat timp poti ajunge la CORPUL DORIT? PREFIT #1

Începeți prin a vă ce să pierdeți grăsimea corporală timp pentru cel puțin două sau trei sesiuni de antrenament de forță pe săptămână, spune Chesworth. De acolo, asigurați-vă că antrenamentele se concentrează pe exerciții compuse.

Mai exact, deadlift-urile și genuflexiunile - adesea considerate sfintele graaluri ale exercițiilor compuse - au un impact epic similar asupra corpului, potrivit cercetărilor din septembrie publicate în Journal of Strength and Conditioning Research.

Scapă rapid de grăsimea corporală

Dacă aveți la dispoziție aproximativ o oră pentru antrenament de forță, Wickham vă recomandă să vă concentrați pe una sau trei mișcări compuse principale. Începeți cu trei până la patru seturi de șase până la 10 repetări, odihnindu-vă un minut sau două între seturi, pentru a promova creșterea musculară. Apoi puteți presăra o mână de exerciții de izolare. Odată ce mișcările tale sunt puse în cuie, păstrează-le constant.

  1. Cum să pierzi grăsimea din burtă într-o săptămână Pierdeți grăsimea corporală în 5 săptămâni.
  2. Pierderea în greutate challenge chula vista

Deși este posibil să nu vedeți imediat modificări ale ce să pierdeți grăsimea corporală, eforturile dvs.