Calea pieptului de a pierde în greutate, greutate in respiratie


Impinsul de la piept este un exercițiu care a dat rezultate bărbaților de-a lungul generațiilor. Exercițiul funcționează asupra pectoralului major și pectoralului minor.

Acest mușchi este, în principiu cel mai mare muschi din pieptul dvs. De asemenea, lucreaza si deltoizii frontali și tricepsul, dar acestia sunt mușchi mici comparativ cu pieptul.

Când efectuați acest exercițiu ca parte a rutinei din antrenamentul de piept va deveni mai mare, dar cum efectuati corect impinsul de la piept, pentru a avea ca rezultat o dezvoltare masiva sa intoarca privirile femeilor? Incorporarea impinsului de la piept executat cu o tehnica potrivită în antrenament va face minuni! Urmați aceste instrucțiuni pentru a vă face impinsul de la piept o cale sigură de a obține un piept mare.

Plasarea corectă pe bancă Cel mai important lucru despre tehnica potrivită în impinsul de la piept este cum vă așezați brațele și spatele. Umerii trebuie retrași în timpul întregului antrenament.

Cum vă retrageți umerii?

Îmi pierd în greutate în piept și a feței și burta plină

În primul rând, spatele ar trebui să fie suficient de arcuit pentru a putea să alunece o mână între arcul din spate și bancă. Pieptul ar trebui să fie sus și umerii înapoi. Acest lucru conferă corpului mai multă putere și mai puțin stres pe incheieturile rotative.

Aduceți bara la pieptul inferior — Majoritatea bărbaților fac impinsul de la piept in partea superioara a pieptului.

pierdere cu greutate pură

Din moment ce vă spun acest mic secret, veți fi în fața celor mai mulți bărbați. Prin aducerea barii în pieptul inferior, în loc de a o aduce în mod direct în sus și în jos, plasați mai mult stres pe mușchi și mai puțin stres asupra articulațiilor, rezultând un bărbat mai puternic si sanatos. Pași pentru a efectua un impins de la piept cu o forma adecvata Pasul 1: Prindeți bara la o distanță egală pe fiecare parte a ei.

Pentru majoritatea sportivilor, aceasta este de obicei în jurul lățimii umărului, sau puțin mai larg decât lățimea umărului.

ce arată pierderea de grăsime

Strângeți bine pentru a crea tensiune în mâini, antebrațe, brațe, umeri, spate și piept. Pasul 2: Respirați profund, conducând pieptul în sus și trăgând umerii înapoi și în jos pe bancă.

Pasul 3: Plantați picioarele pe sol. Strângeți gluteii pentru a vă strânge șoldurile și a le fixa pe loc. Pasul 4: Ridicati greutatea cu ajutorul unui spotter și mutați bara direct deasupra pieptului, fără a pierde tensiunea din partea superioară a spatelui sau să permiteți pieptului sa cedeze.

Pasul 5: Inspirati. Țineți-vă respirația și incordati-vă. Pasul 6: Cu tot corpul cât mai incordat posibil, lasati greutatea în jos sub control până când ajunge la piept.

Asigurați-vă că încheieturile și coatele vă stau în aceasi linie. Acest lucru vă va oferi cea mai bună pârghie și mențineți concentrația ponderată. Pasul 7: Fără a lăsa pieptul să cedeze sau să-și piardă orice tensiune, coordonează-ți forta din picioare, conducând bara cu putere înapoi in pozitia initiala.

poate sări peste pierderea grăsimilor

Pasul 8: Resetați respirația și repetați pentru următoarea repetare. Lucruri de luat în considerare Utilizați un spotter ori de câte ori puteți. Cei mai multi oameni din sala de fitness nu au nici o problema de-ai observa pe altii, deoarece acestia parcurg o actiune pe care altii o vor face inapoi pentru ei.

Culturistii sunt o familie unitia.

Ridicarea greutăților cu bara și plasarea acesteia înapoi este foarte dificilă pentru umeri. Acordați o atenție deosebită unghiului la care se misca brațele în sus și în jos pentru a vă asigura că faceți un impins adecvat la banca.

cum pierdem grăsimea de burtă

Asigurați-vă că priza dvs. Cu cat strangi mai tare, cu atat devine mai tare corpul tau.

Cum să efectuezi impinsul de la piept cu o tehnica corespunzătoare pentru un piept mare

Lasati-vă picioarele jos pe măsură ce ridicați greutatea. Văd că prea mulți oameni își ridică picioarele de pe sol atunci când ridică greutatea.

îndepărtați grăsimea din tocană de miel

Folosiți o formă adecvată deact o cantitate mare, calitatea este baza. Dacă nu poți să-l executi cu o forma corectă, nu poți să faci impinsul și trebuie să mergi mai ușor. Coborarea greutatii este mai importantă decât împingerea ei. Răsplata pe care o obții de la cele mai multe exerciții provine din forța negativă.

Modalități de a pierde în greutate creșterea musculară

În loc de a lasa greutatea în jos în timpul unui imins de la piept, lasati greutatea în jos cu ajutorul deltoidului ca și cum ați face un ramat la cablu. Împingeți calea pieptului de a pierde în greutate cu o forță cât mai mare posibila.

Ca și în cazul celor calea pieptului de a pierde în greutate multe exerciții de ridicare a greutăților, este important să vă încălziți înainte de a folosi greutatea pe care o faceți la seturile maxime. Luați 10 minute pentru a vă încălzi corespunzător și vă veți salva mai mult de dureri și accidentari mai târziu.

1 kg pierdere în greutate într-o lună. 5 afectiuni care provoaca transpiratii nocturne

Senzație de durere atunci când efectuați impinsul de la piept În primul rând, dacă simțiți durere în afara durerii toracice de la impinsul de la piept, opriți imediat și transformarea pierderilor de grăsime masculină un medic.

Ei vă pot spune dacă ceva nu este în regulă. Locurile comune de durere sunt umeri și coate. Tendinita si un cot inflamat pot fi obisnuite intre sportivii care ridica greutati, atunci cand se folosesc greutati mari si forma proasta.

Pierderea în greutate și nervozitatea: cum să faci față pierderii critice în greutate

Odată ce medicul tău exclude o accidentare grava, atunci trebuie să te uiți la forma ta de executie. Cea mai obișnuită problemă pe care o au oamenii este aceea de a nu-și ridica brațele atunci când efectuează un impins de la piept. Acest lucru forțează foarte mult umerii.

Impinsul de la piept nu funcționează pentru toată lumea O mulțime de oameni nu fac impinsul de la piept la banca din diverse motive. Eu însumi, am probleme de umăr care limitează executia exercitiului, dar lucrez în mod constant la modalități de a îmbunătăți acest lucru.

Dacă acest lucru este si in cazul tau, încercați impinsul de la piept cu gantere ca o alternativă.

greutate in respiratie

În timpul unora dintre ciclurilor mele, încă mai trebuie să execut impinsul cu calea pieptului de a pierde în greutate de la piept pentru o lună sau două. Includeți flotari în rutina dvs. Există atât de multe variante de flotari care sunt benefice pentru creșterea unui piept uriaș.

De asemenea, unii oameni nu pot face impinsul de la banca, ceea ce este bine. Exista atat de multe exercitii de piept, inclusiv folosind barii speciale, aparate, cablu, greutate corporala si multe altele.

Utilizați tehnici diferite Pentru a dezvolta toti mușchii din piept, este important să faceți diferite tipuri de impins de la piept. Există impins din inlcinat, care se face pe o banca cu o înclinație de 45 de grade. Acest lucru va funcționa asupra pieptului superior. Există, de asemenea, impins din declinat.