Boxerii modului de a pierde în greutate


Macronutrienți pentru boxeri: grăsimi Boxerii pun la dispoziție ore, zile, săptămâni și luni de pregătire pentru o luptă. Dieta unui boxerii modului de a pierde în greutate este aproape la fel de importantă ca un antrenament, deoarece oferă combustibil pentru competiție și ajută la recuperare.

Postul pierde in greutate rapid |

Dieta ideală combină alimentele sănătoase într-o cantitate perfectă pentru a menține un boxer proaspăt și gata de box. Provocările dietei unui boxer Boxul este un sport din clasa de greutate, ceea ce înseamnă că concurezi împotriva oamenilor care cântăresc la fel ca tine. Pentru a câștiga un avantaj, mulți boxeri slăbesc pentru lupta lor pentru a concura într-o clasă de greutate mai mică.

Ei pot recâștiga această greutate - în general, greutatea apei - chiar înainte de luptă, ajutându-i să fie mai mari decât adversarul lor. Pe lângă faptul că vă faceți griji cu privire la ce alimente să consumați în cantități potrivite, trebuie să vă faceți griji cu privire la menținerea greutății dorite.

boxerii modului de a pierde în greutate pierdere în greutate ivanhoe

A câștiga prea multă greutate corporală te poate forța să mutați în sus o clasă de greutate, ceea ce vă poate afecta șansele de a câștiga. A afla cât de multă mâncare este dificilă, deoarece recomandările pentru o persoană obișnuită nu vor funcționa.

Cu o geantă Odată ce ați făcut mișcările de bază de box, s-ar putea să vă gândiți să vă cumpărați o geantă pentru casa dvs. Adăugarea unei pungă sau două la rutina de box adaugă mai multă rezistență, ajutându-vă să ardeți și mai multe calorii. De asemenea, îți vei consolida mușchii.

Boxerii ard sute și uneori aproape de 1. Potrivit Departamentului pentru Servicii de Sănătate din Wisconsin, un boxer de de kilograme poate arde 1.

PROGRAM DE PIERDERE ÎN GREUTATE FOLOSIND COARDA DE SĂRIT | Domyos by Decathlon

În timpul unei ore de antrenament cu saci grei, același boxer ar arde calorii. O oră de luptă ar arde aproximativ de calorii. Cu cât ești mai mic, cu atât arzi mai puține calorii. Cu toate acestea, aceste numere sunt mari în comparație cu alte forme de exercițiu.

boxerii modului de a pierde în greutate pierderea în greutate în anul nou

Peste o oră de alergare la 5 mile pe oră, o persoană de de kilograme arde aproximativ de calorii. Este mai puțin boxerii modului de a pierde în greutate orice formă de box, cu excepția antrenamentului cu saci grei.

Rezultatul este că nevoile tale de calorii ca boxer sunt destul de mari.

boxerii modului de a pierde în greutate pierderea în greutate chirurg newcastle

Câte calorii pe zi? Potrivit unui articol din Dietetic Guidelines for Americans, femeia adultă medie ar trebui să consume între 1. Pentru femei, aceste cifre se bazează pe o femeie de de kilograme, care are o înălțime de 5 picioare și 4 inci. Se presupune că bărbații au o înălțime de lire sterline și 5 picioare, 10 inci.

  1. Sărirea în ajutor în pierderea în greutate, Cea mai apreciată cafea cu slăbire
  2. Este mai mult somn bun pentru pierderea în greutate
  3. Saltul de frânghie vă poate îmbunătăți echilibrul Prezentare generală Coarda de sărituri este o formă de exercițiu cardio pe care îl jură sportivi de talie mondială - de la boxeri la profesioniști în fotbal.
  4. Dieta de antrenament la box - Sănătate -

În calitate de boxer care arde cu sute de calorii mai mult pe zi decât o persoană obișnuită, trebuie să vă creșteți aportul de calorii. Folosiți un dispozitiv de urmărire a alimentelor pentru a estima câte calorii consumați pe zi. Odată ce știi câte calorii consumi pe zi, începe urmărirea greutății corporale.

Cum Sa Slabesti Natural Prin 7 Metode Usoare?

Folosiți un cântar și cântăriți-vă dimineața înainte de a mânca sau a bea ceva. Vă puteți folosi greutatea corporală pentru a vă da seama dacă mâncați prea mult sau nu suficient. Pentru a câștiga sau a pierde în greutate, pur și simplu reduceți sau creșteți boxerii modului de a pierde în greutate de calorii până când greutatea corporală merge în direcția corectă.

Odată ce ați format aportul de calorii, este timpul să vă dați seama cât din fiecare macronutrienți ar trebui să mâncați. Se află trei macronutrienți: carbohidrați, grăsimi și proteine. Nevada State Athletic Commission, un organism de reglementare proeminent în box, oferă recomandări de macronutrienți pentru boxeri.

Macronutrienți pentru boxeri: carbohidrați Pentru carbohidrați, recomandarea comisiei este de grame pe kilogram de greutate corporală. Glucidele sunt o parte importantă a dumneavoastră plan de masă de box. Corpul tău descompune carbohidrații și îi stochează sub formă de glucoză și glicogen, care îți alimentează mușchii în timp ce dai cu pumnul și te miști în jurul inelului.

Chiar dacă dietele bogate în grăsimi devin din ce în ce mai populare, păstrarea carbohidraților în dieta dvs. Încercați să respectați mâncarea sănătoasă pentru boxeri, cum ar fi cartofii, orezul, pastele și pâinea, în loc de bomboane și băuturi răcoritoare.

Macronutrienți pentru boxeri: proteine Proteinele sunt esențiale pentru construirea mușchilor și vă pot ajuta să vă recuperați după antrenamentele intense. Aveți grijă ce cerințe proteice urmați, deoarece multe sunt concepute pentru cei care doresc să construiască mușchi.

3 motive pentru care boxul te poate ajuta să slăbești

Cu cât câștigați mai mult mușchi, cu atât trebuie să purtați mai multă greutate în jurul inelului și cu atât este mai probabil să vă fie afectată clasa de greutate. În iunieSocietatea Internațională de Nutriție Sportivă a publicat o poziție pozitivă asupra proteinelor pentru sportivi.

Boxerii care nu încearcă să câștige mușchi ar trebui să rămână la capătul inferior al acelei game. Cu toate acestea, dacă doriți să vă deplasați într-o clasă de greutate, mergeți spre capătul superior. Sursele vegetariene precum fasolea și nucile sunt de asemenea ce să mănânci pentru a pierde în greutate ușor. Macronutrienți pentru boxeri: grăsimi Grăsimea este importantă pentru a fi inclusă în dieta dvs.

boxerii modului de a pierde în greutate știri pierd greutatea

Obțineți cea mai mare parte a grăsimii dvs. Fiecare tip de grăsime are o compoziție chimică diferită, distinctă. Grăsimile saturate, care se găsesc cel mai frecvent în sursele de grăsime de la animale, ar trebui să fie limitate, deoarece sunt legate de probleme precum bolile de inimă.

SARI DE FRâNGHIE PENTRU A PIERDE DIN GREUTATE: ESTE EFICIENT? - SĂNĂTATE -

Grăsimi polinesaturate provine din surse precum ulei de soia, ulei de porumb și ulei de floarea soarelui. Nucile și tofu sunt, de asemenea, surse ale acestui tip de grăsime. Grăsimile polinesaturate sunt bogate în acizi grași omega-3 și omega-6, potrivit American Heart Association.

Grăsimi mononesaturate poate fi găsit în ulei de măsline, ulei de rapiță, ulei de arahide, avocado, unt de arahide și alte nuci și semințe.

boxerii modului de a pierde în greutate pierdere în greutate hacks rapid

Consumul de grăsimi monoinsaturate este bun pentru sănătatea inimii și a arterelor. De asemenea, ajută la dezvoltarea și menținerea celulelor din corpul dumneavoastră.

Raportul corect de înălțime și greutate la bărbați Raportul corect de înălțime și greutate la bărbați - Fizioterapie Care a fost cel mai gras om din istorie?