Arderea grăsimilor în primul rând


ce pot sa beau ca sa slabesc carson noua pierdere în greutate albă casa tn

Ce formă de antrenament este potrivită pentru arderea grăsimilor, în special de pe abdomen? Pentru antrenament cei mai mulți se focusează pe exerciții izolate sau cardio clasic ca alergarea pe bandă, însă surpriza este că nu acestea sunt cele care te ajută să pierzi țesutul adipos de pe peretele abdominal.

alăptarea pierderii în greutate smoothie dmaa pentru pierderea de grăsimi

Secretul este să mențineți arderea grăsimilor post-antrenament să obțineți efectul afterburn care se referă la capacitatea organismului de a menține un consum energetic ridicat după încheierea unui antrenament. Cu cât antrenamentul este mai intens, cu atât efectul este puternic.

Repetări de ardere a grăsimilor. Antrenament care topeste grasimile - scoaladeblog.ro

Prin urmare cel mai eficiente antrenamente pentru arderea grăsimilor sunt cele de tip cardio, scurte, intense, cum e cel de tip HIIT High Intensity Interval Training. HIIT este o formă de antrenament în intervale, arderea grăsimilor în primul rând combină în general secțiuni scurte de exerciții intense, cu faze scurte de repaus sau exerciții de intensitate mai mică.

poate un dinte să provoace pierderea în greutate pierderea în greutate retragerea accesibilă

Dupa terminarea unui antrenament HIIT, corpul va continua sa ardă grasime, spre deosebire de un antrenament normal, în care corpul arde grăsime doar atunci cand depui efort. Acest proces este cunoscut sub denumirea de Afterburn Effect sau EPOC Excess Post-exercise Oxygen Consumption și se referă la creșterea metabolismului rata de ardere a arderea grăsimilor în primul rând după încheierea unei sesiuni de exerciții.

De exemplu, poți face un antrenament de doar 10 minute constând în 30 de secunde de sprinturi și 30 de secunde alergare ușoară, repetate continuu; va fi mai eficient decât de minute de jogging.

Despre calorii În prezent, în Rusia există o problemă acută a excesului de greutate. Mulți oameni cred în mod eronat că acest factor negativ se reflectă doar în aparență. De fapt, datorită unui indice ridicat de masă corporală, se dezvoltă cele mai cumplite boli: diabet zaharat, infarct, anemie și multe altele.

De asemenea, durata antrenamentului este mai puțin importantă în comparație cu intensitatea acestuia. Recomandarea nu este însă să renunți la sesiunile cardio, ci să îmbini cele două tipuri de mișcare.

Iar mixul ideal este un antrenament intens, de durată medie, care combină intervalele cardio cu exerciții cu greutăți.