26 sfaturi de pierdere în greutate bazate pe știință. Strategii de pierdere în greutate bazate pe dovezi. Strategii nutritionale in lupta cu kilogramele.


Pagina principala 26 Sfaturi pentru slăbit, bazate pe știință Oamenii sunt sfătuiți să facă tot felul de lucruri nebunești, dintre care majoritatea nu au dovezi în spate.

26 sfaturi de pierdere în greutate bazate pe știință graves boala nu poate pierde in greutate

Cu toate acestea, de-a lungul anilor, oamenii de știință au găsit numeroase strategii care par a fi eficiente. Iată 26 de sfaturi pentru slăbit, care se bazează de fapt pe dovezi.

Includem produse pe care le considerăm utile cititorilor noștri.

Bea apă, mai ales înainte de mese Se spune adesea că apa potabilă poate ajuta la pierderea în greutate, iar acest lucru este adevărat. Mănâncă ouă la micul dejun Consumul de ouă întregi poate avea tot felul de beneficii, inclusiv ajutându-vă să pierdeți în greutate.

26 sfaturi de pierdere în greutate bazate pe știință cum să pierdeți în greutate ușor și rapid

Studiile arată că înlocuirea unui mic dejun pe bază de cereale cu ouă vă poate ajuta să consumați mai puține calorii în următoarele 36 de ore și să pierdeți mai mult în greutate și mai multe grăsimi corporale 4, 5. Dacă nu puteți mânca ouă dintr-un anumit motiv, este bine.

Reduceți zaharurile și amidonul pentru pierderea în greutate

Bea cafea preferabil negru Cafeaua a fost demonizată pe nedrept. Cafeaua de calitate este încărcată cu antioxidanți și poate avea numeroase beneficii pentru sănătate. Doar asigurați-vă că NU adăugați o grămadă de zahăr sau alte ingrediente bogate în calorii. Acest lucru va anula orice beneficiu pe care îl obțineți din cafea.

26 sfaturi de pierdere în greutate bazate pe știință pierderea în greutate pepsi zero

Bea ceai verde La fel ca și cafeaua, ceaiul verde are și multe beneficii, unul dintre ele fiind pierderea în greutate. Ceaiul verde conține cantități mici de cofeină, dar este, de asemenea, încărcat cu antioxidanți puternici numiți catechine, despre care se crede că funcționează sinergic cu cofeina pentru a spori arderea grăsimilor 9, Deși dovezile sunt mixte, există multe studii care arată că ceaiul verde fie ca băutură, fie ca supliment de extract de ceai verde vă poate ajuta să pierdeți în greutate 11, Gatiti cu ulei de cocos Uleiul de cocos este foarte sănătos.

Este bogat în grăsimi speciale numite trigliceride cu lanț mediu, care sunt metabolizate diferit față de alte grăsimi.

S-a demonstrat că aceste grăsimi stimulează metabolismul cu de calorii pe zi și, de asemenea, îți reduc pofta de mâncare, astfel încât să mănânci cu până 26 sfaturi de pierdere în greutate bazate pe știință de calorii mai puțin pe zi 13, Rețineți că nu este vorba despre adăugarea de ulei de cocos pe lângă ceea ce mâncați deja; este despre înlocuind unele dintre grăsimile dvs. Luați un supliment de glucomannan S-a demonstrat că o fibră numită glucomanan provoacă pierderea în greutate în mai multe studii.

Pierde greutate rapid: sfaturi Simple bazate pe știință | Macted

Studiile au arătat că persoanele care completează cu glucomanan pierd mai mult în greutate decât cele care nu Reduceți zahărul adăugat Zaharul adăugat este cel mai rău ingredient din dieta modernă și majoritatea oamenilor mănâncă prea mult din el. Studiile arată că consumul de zahăr și sirop de porumb bogat în fructoză este puternic asociat cu riscul obezității, precum și cu boli precum diabetul de tip 2, bolile de inimă și altele 17, 18, Dacă doriți să slăbiți, ar trebui să reduceți zaharurile adăugate.

Doar asigurați-vă că citiți etichetele, deoarece chiar și așa-numitele alimente sănătoase pot fi încărcate cu zahăr.

26 sfaturi de pierdere în greutate bazate pe știință pierdere în greutate și iritabilitate inexplicabilă

Mănâncă carbohidrați mai puțin rafinați Carbohidrații rafinați sunt de obicei zahăr sau boabe care au fost dezbrăcate de părțile lor fibroase, nutritive includ pâine 26 sfaturi de pierdere în greutate bazate pe știință și paste. Studiile arată că carbohidrații rafinați pot crește rapid zahărul din sânge, ducând la foamete, pofte și consum crescut de alimente câteva ore mai târziu.

Consumul de carbohidrați rafinați este puternic legat de obezitate 20, 21, Dacă aveți de gând să mâncați carbohidrați, asigurați-vă că le consumați cu fibra lor naturala.

26 Sfaturi privind pierderea în greutate bazate pe știință - Business Insider

Mergeți la o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați Dacă doriți să obțineți toate beneficiile restricției de carbohidrați, atunci luați în considerare acest lucru până la capăt și urmați o dietă săracă în carbohidrați. Folosiți plăci mai mici Utilizarea unor farfurii mai mici sa dovedit a ajuta oamenii să mănânce automat mai puține calorii în unele studii.

  1. Cum să îndepărtați grăsimea de la sub arme
  2. Poți să pierzi în greutate atunci când în perioada

Ciudat truc, dar pare să funcționeze Exercitați controlul porțiunii sau numărați caloriile Controlul porțiilor consumul mai puțin sau numărarea caloriilor pot fi foarte utile, din motive evidente Există, de asemenea, studii care arată că păstrarea unui jurnal alimentar și notarea a ceea ce mănânci sau fotografierea tuturor meselor te pot ajuta să slăbești 28, Orice lucru care vă crește conștientizare ceea ce mănânci este probabil să fie util.

Păstrați alimente sănătoase în cazul în care vă este foame Păstrarea alimentelor sănătoase aproape vă poate ajuta să vă împiedicați să mâncați ceva nesănătos dacă vă este foame excesive.

2. Mănâncă ouă pentru micul dejun

Câteva gustări ușor de transportat și ușor de preparat includ fructe întregi, o mână de nuci, morcovi, iaurt și un ou fiert sau două. Atunci nu veți fi la fel de tentați să luați o gustare seara târziu. Mănâncă alimente picante Alimentele picante, cum ar fi piperul Cayenne, conțin capsaicină, un compus care poate stimula metabolismul și vă poate reduce ușor apetitul 30, Faceți exerciții aerobice Exercițiul aerob cardio este o modalitate excelentă de a arde calorii și de a vă îmbunătăți sănătatea fizică și mentală.

Se pare că este deosebit de eficient să pierzi grăsimea din burtă, grăsimea nesănătoasă care tinde să se acumuleze în jurul organelor și să provoace boli metabolice 32, Ridicați greutățile Unul dintre cele mai grave efecte secundare ale dietei este că tinde să provoace pierderi musculare și încetinire metabolică, denumit deseori modul de înfometare 34, Cel mai bun mod de a preveni acest lucru este să faci un fel de exercițiu de rezistență, cum ar fi ridicarea greutăților.

26 SFATURI PENTRU PIERDEREA îN GREUTATE, CARE SUNT DE FAPT BAZATE PE DOVEZI - BUNASTARE -

Studiile arată că ridicarea în greutate vă poate ajuta să vă mențineți metabolismul ridicat și să vă preveniți pierderea masei musculare prețioase 36, Desigur, nu este important doar să pierzi grăsime. De asemenea, doriți să vă asigurați că ceea ce este dedesubt arată bine. Este esențial să faci un fel de exercițiu de rezistență.

26 sfaturi de pierdere în greutate bazate pe știință teresa mix 933 pierdere în greutate

Mănâncă mai multe fibre Fibrele sunt adesea recomandate în scopul scăderii în greutate. Deși dovezile sunt mixte, unele studii arată că fibrele în special fibrele vâscoase pot crește sațietatea și vă pot ajuta să vă controlați greutatea pe termen lung 38, Mănâncă mai multe legume și fructe Legumele și fructele au mai multe proprietăți care le fac eficiente pentru pierderea în greutate. Conțin puține calorii, dar multe fibre.

Slăbitul din greutate Vs. Sfaturi pentru pierderea în greutate ms, Iată care sunt cei mai eficienţi paşi pentru a slăbi rapid: De exemplu, o persoană conduce un stil de viață obișnuit, alimentația sa nu sa schimbat în ultima vreme, activitatea fizică nu a crescut și, din anumite motive, apare scăderea în greutate. Alfia slăbire » Kirov a pierde în greutate cu partidul Elenoy Braginoy În cosmetologie și medicină, există mai multe tipuri de acizi au un efect benefic asupra sănătății umane.

De asemenea, sunt bogate în apă, ceea ce le conferă o densitate de energie scăzută. De asemenea, iau ceva timp să mestece și sunt foarte sățioși. Studiile arată că persoanele care mănâncă legume și fructe tind să cântărească mai puțin Aceste alimente sunt, de asemenea, foarte sănătoase și hrănitoare, astfel încât consumul lor este important din tot felul de motive.

Unele studii arată că mestecarea mai lentă vă poate ajuta să consumați mai puține calorii și să creșteți producția de hormoni legați de pierderea în greutate 41, Dormi bine Somnul este foarte subevaluat, dar poate fi la fel de important ca să mănânci sănătos și să faci mișcare. Dacă suferiți de pofte copleșitoare și nu pare să vă sfaturi despre pierderea greutății alimentația, indiferent cât de mult încercați, atunci puteți fi dependent de alimente.

1. Bea apă, mai ales înainte de mese

În acest caz, obțineți ajutor. Încercarea de a pierde în greutate fără a face față acestei probleme primul este aproape imposibil. Mănâncă mai multe proteine Proteina este cel mai important nutrient atunci când vine vorba de slăbit. Acesta este cel mai important sfat din articol.

26 sfaturi de pierdere în greutate bazate pe știință pierderea în greutate cumin

Pur şi simplu adăugând proteinele din dieta ta fără a restricționa nimic este una dintre cele mai ușoare, mai eficiente și mai delicioase modalități de a pierde în greutate. Nu beți calorii, inclusiv sucuri zaharate și sucuri de fructe Zahărul este rău, dar zahărul sub formă lichidă este și mai rău Studiile arată că pot fi caloriile zahărului lichid singur cel mai îngrășător aspect al dietei moderne.

Rețineți că acest lucru se aplică și sucurilor de fructe, care conține o cantitate similară de zahăr ca o băutură răcoritoare precum cocsul Mănâncă fructe întregi, dar folosește suc de fructe cu precauție sau evită-l cu totul. Mănâncă alimente întregi, cu un singur ingredient alimente adevărate Dacă vrei să fii o persoană mai slabă și mai sănătoasă, atunci unul dintre cele mai bune lucruri pe care le poți face pentru tine este să mănânci alimente întregi, cu un singur ingredient.

rata de carbohidrati pentru a pierde în greutate

Aceste alimente se umplu în mod natural și este foarte dificil să te îngrași dacă majoritatea dietei se bazează în jurul lor. Rețineți că mâncarea adevărată nu are nevoie de o listă lungă de ingrediente, deoarece mâncarea adevărată ESTE ingredientul.

Chiar și experții calificați au deseori opinii complet opuse cu privire la aceeași problemă. Cine să creadă?

În loc să țineți o dietă, faceți-vă scopul dvs. Concentrați-vă pe hrănirea corpului dvs. Pierderea în greutate ar trebui să urmeze ca un efect secundar natural.

Atingeți pentru o experiență mobilă completă.